طی بیانیه‌ مراسم رونمایی از دیوارنگاره‌های جدید لانه جاسوسی مطرح شد؛

۱۳ آبان جلوی تحرک ابرقدرت پرروی زیاده‌خواه آمریکا را در داخل کشور گرفت

در بیانیه دانشجویان بسیجی آمده است: ۱۳ آبان انقلاب دوم بود و جلوی تحرّک ابرقدرتِ پُرروی زیاده‌خواه آمریکا را در داخل کشور گرفت.

۱۳ آبان جلوی تحرّک ابرقدرتِ پُرروی زیاده‌خواه آمریکا را در داخل کشور گرفتبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در بخشی از  مراسم رونمایی دیوارنگاره های جدید لانه جاسوسی، بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان توسط صادق محمدی فعال دانشجویی و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی قرائت شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم آبان ماه یادآور تبعید غریبانه روح خداست که فریاد رسا و محکم خویش را در اوج تنهایی بر سر قبله‌ی مستکبرین عالم کشید تا آغازی باشد بر مسیر پر فراز و نشیب مجاهدت و مبارزه روح الله و فرزندانش در مسیر حق و خط بطلانی شود بر باور پوچ امکان همزیستی حق و باطل. فریاد‌هایی که امام در مسجد اعظم قم بر سر استکبار خارجی و نوکران داخلی اش کشید در ۱۳ آبان ۵۷ از حلقوم نوجوانان و دانش آموزانی بیرون آمد که خون رگ هایشان خیابان‌های تهران را گلگون کرد و سرانجام آن فریاد قوت بازوان دانشجویانی شد که در قلعه‌ی خیبر گشوده و فاتح جاسوس خانه‌ی آمریکا در ایران شدند و آخرین رشته‌های امید آمریکا و لیبرال‌های داخلی برای تداوم سلطه بر ایران را پاره کردند.

امام از آغاز مبارزه رویارویی با آمریکا و استکبار را خط نشانی برای انقلابیون قرار داد تا ره گم نکنند و در طول سالیان نهضت مدام بر این مهم تاکید داشت. این باور از ابتدا در جان دانشجویان پیرو خط امام نشست و اولین ثمره‌ی آن تسخیر لانه جاسوسی بود. امروز جنبش دانشجویی استمرار همان شجره طیبه‌ای است که سرسپرده امام خویش است و بر همان باور است که مبارزه با آمریکا نه توهم توطئه که در ذات انقلابی است که ریشه در قلب مستضعفین عالم دارد و دانشجویان امروز مدعی مبارزه با مستکبرین و نفوذی‌هایی هستند که خون تمام مستضعفین را در شیشه کرده و از هیچ دشمنی آشکار و پنهانی برای خاموش کردن آتش انقلاب مردم ایران دریغ نمی‌کنند.

حوادث این ایام اولا نمایش ابعاد گسترده دشمنی استکبار و آمریکا و ثانیا برهانی قاطع و محکم بر این مدعاست که آمریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالفت دارد و این دشمنی در ذات استکباری آمریکا است و لذا در اصل این دشمنی تفاوتی بین آمریکای ترامپ با آمریکای کارتر، بوش، اوباما و هر رئیس جمهور دیگری نیست.

دشمنی آمریکا با پیروزی انقلاب اسلامی، خصوصا پس از انقلاب دوم علاوه بر تبعید و خونریزی و کشتار وجوه پیچیده‌تر و وسیع تری بر خود گرفت تا زخمی عمیق‌تر و کاری‌تر بر پیکره‌ی انقلاب اسلامی ایران وارد کند. از شبیخون فرهنگی گرفته تا ایجاد جنگ‌های امنیتی و قومی و فتنه انگیزی که اگر نبود روشنگری‌های پیر و مراد ما به سختی ریشه‌ی این فتنه‌ها نمایان می‌شد.

در گام اول راز اصلی پیروزی بر دشمنی استکبار و آمریکا در عرصه‌های گوناگون ریشه در سه امر داشت. اولا وجود رهبرانی الهی که دشمن شناس و شجاع بودند. ثانیا حضور قاطعانه‌ی مردم در مواجهه‌ی با دشمن که از عمق ایمان اسلامی و اعتماد به کلام امامین انقلاب نشات می‌گرفت و ثالثا بی اعتمادی کامل مسئولین نظام جمهوری اسلامی به آمریکا و تمام اذناب مستکبرین.

نظام جمهوری اسلامی توانست در گام اول بعد از سیلی محکمی که دانشجویان بر چهره استکبار نواختند و لیبرال‌ها و آمریکا دوستان را منزوی کردند علی رغم ریزش‌ها و کم کاری‌های برخی در داخل در عرصه‌های اساسی مقابل دشمنان پیروز شود.

اکنون در مسیر آغازین گام دوم انقلاب، استکبار با همراهی تمام وسعت جغرافیایی و اندیشه‌ای خویش علاوه بر عرصه‌های گذشته آتشی سنگین بر معیشت ملت ایران گشوده و خنجری علیه اقتدار منطقه‌ای ایران و همبستگی جریان مقاومت در منطقه کشیده است. دشمن به دنبال آن است که با فشار اقتصادی و تضعیف بازوان جبهه‌ی مقاومت در کشور‌هایی همچون عراق و لبنان و سوریه و... انقلاب اسلامی را به عقب نشینی از اصول اساسی خویش در مواجهه با استکبار وادار کند و این میسر نمی‌شود جز با همراهی کج فهمان و کج اندیشانی که تاب تحمل فشار ندارند و خسته و بریده از آرمان‌های انقلاب اند و یا خودفروخته و خودباخته اند. آنان که امروزدر داخل کشور و در قلب جبهه‌ی مقاومت به اثرگذاری فشار اقتصادی آمریکا به واسطه سوء مدیریت، فساد، رانت و قاچاق و... کمک میکنند و یا نسخه‌های تجویزی مستکبرین مانند قراردا‌های ننگین بین المللی را راه حل اساسی می‌دانند جاسوسان نانوشته‌ی استکبار در نظام جمهوری اسلامی هستند.

۱۳ آبان متعلق به دانشجویان مومن انقلابی، شجاع، دلاور و مبتکری است که باید دست به کاری بزنند و دشمن را از ابتکار و حرکت باز دارند. ۱۳ آبان انقلاب دوم بود بدین معنا که جلوی تحرّک ابرقدرتِ پُرروی زیاده‌خواه آمریکا را در داخل کشور گرفت و جنبش دانشجویی امروز استمرار همان غیرت جوشان دانشجویان سال ۵۷ است و هر گونه اقدام خائنانه که انقلاب اسلامی را در برابر دشمنان آسیب پذیر نماید در نطفه خفه خواهد کرد و از هر فرصتی بهره خواهد جست تا بساط جاسوسانی که به اغیار اعتماد کرده و پیاده نظام جنگ اقتصادی آمریکا در داخل هستند را بر هم بزند.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار