پدافند غیرعامل کشور را در برابر تهدید‌های نرم دشمن مصون می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: پدافند غیرعامل، کشور را در برابر تهدید‌های نرم دشمن مصون می‌کند.

پدافند غیرعامل کشور را در برابر تهدید‌های نرم دشمن مصون می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در دیدار اعضای شورای پدافند غیر عامل استان کرمان گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی در جنگ‌های سخت به نقطه امن رسیده و کوچک‌ترین خطای محاسباتی دشمن پاسخ داده می‌شود و پدافند غیرعامل کشور را در برابر تهدید‌های نرم دشمن مصون می‌کند.

وی افزود: برای مقابله با تهدید‌ها و جنگ نرم دشمنان شناسایی میدان و تهدیدات، شناسایی دشمن و نقشه‌های آن و آگاه سازی مردم از مهمترین وظایفی است که مسئولان در برابر این تهدید‌ها بر عهده دارد.

کریمی معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور هم با بیان اینکه فعالیت‌های این سازمان در دو حوزه حفاظت از مردم و حفاظت از زیرساخت‌ها متمرکز شده افزود: آمریکا پس از تلاش و شکست در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه نظامی تمام تلاش خود را بر فشار اقتصادی متمرکز کرده، اما سازمان پدافند غیر عامل به بازدارندگی مطلوب در برابر توطئه‌های دشمن رسیده است.
وی از واگذاری یک خودروی مجهز به شهرداری‌های کشور برای شناسایی و مقابله با تهدید‌ها و آسیب‌های شیمیایی خبر داد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان نیز از برگزاری پنج هزار و ۴۳۷ برنامه مختلف در هفته پدافند غیر عامل خبر داد و گفت: با هدف مقابله با تهدید‌ها دوره‌های آموزشی برای همه دستگاه‌های استان برگزار شده است.

سلاجقه درباره وظیفه پدافند غیر عامل یعنی دفاع در برابر تهدید‌های غیرنظامی گفت: رصد و پایش فضای داخلی و خارجی در برابر تهدید‌ها، کاهش آسیب پذیری زیرساخت‌های حیاتی و مصون سازی زیرساخت‌ها در برابر تهدید‌ها از مهمترین وظایف این سازمان است.

وی با اشاره به ساماندهی فروشگاه‌های سم فروشی غیرمجاز در استان افزود: سموم شیمیایی باغین از استان خارج شده‌اند و سموم شیمیایی شهرستان جیرفت نیز به زودی از استان خارج می‌شود.

انتهای پیام/س

مصونیت در برابر تهدید‌های نرم دشمن با پدافند غیر عامل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار