درخواست مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور از قوه قضائیه؛

جزئیات اقدامات ممانعت از تعطیلی واحدهای صنعتی را به مردم اعلان کنید + تصویر

حسام الدین آشنا از قوه قضائیه خواست جزئیات اقدامات خود را برای جلوگیری از تعطیلی مراکز تولیدی در سراسر کشور را اعلان کند.

نام، مکان و اقدامی را که برای ممانعت از تعطیلی ۵۰۰واحد صنعتی کرده اید به مردم اعلام کنید + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسام الدین آشنا، مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور با انتشار توئیتی در صفحه توئیتر خود از قوه قضائیه خواست که جزئیات اقدامات قضات و دادستان‌ها برای جلوگیری از تعطیلی حدود ۵۰۰ کارگاه و مراکز تولیدی در سراسر کشور را اعلان کند.

پیشتر میزان، خبرگزاری قوه قضائیه با انتشار خبری اعلام کرد که با اقدامات قضات و دادستان‌ها در سراسر کشور از تعطیلی حدود ۵۰۰ کارگاه و مراکز تولیدی جلوگیری شده است.

مشاور رسانه‌ای رییس جمهور در توئیتر نوشت:

" میزان: با اقدامات قضات و دادستان ها در سراسر کشور از تعطیلی حدود ۵۰۰ کارگاه و مراکز تولیدی جلوگیری شده است. لطفا؛ نام، مکان، علت در معرض تعطیل بودن، اقدامات مشخص دستگاه قضایی در هر مورد و وضعیت فعلی تولید هر مرکز جهت تنویر افکار عمومی اعلان فرمایید."

جزئیات اقدامات ممانعت از تعطیلی واحدهای صنعتی را به مردم اعلان کنید + تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
به امید فردایی بهتر
۲۲:۰۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
جناب آشناشماکه خوب می دانید به مردم بگوییدچراتعطیل کردید،به لطف دولت تدبیر و امید مردم همه چیزشمارادیدند،گرانی،تعطیلی واحدهای تولیدی،بیکاری،رکوداقتصادی،افزایش دلار،کاهش پول ملی،همه جوره از خجالت مردم درآمدید،
آخرین اخبار