مسئول امور استان‌های سازمان اوقاف کشور:

تمرکز زدائی از برنامه‌های سازمان اوقاف است

مسئول امور استان‌های سازمان اوقاف کشور گفت: تمرکز زدائی از برنامه‌های سازمان اوقاف است.

حجت الاسلام روحانی‌نژاد مسئول امور استان‌های سازمان اوقاف کشور در جلسه شورای اداری اوقاف مازندران، در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، با بیان اینکه تمرکز زدائی جز برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است، گفت: برخی از برنامه‌ها در ستاد باید تصمیم گیری شود که تشخیص این موضوع در اختیار مدیران در سطح کلان است.

او با اشاره به اینکه مسئولان اوقاف کشور در حوزه ستادی به دغدغه مدیران شهرستانی توجه کافی دارند، افزود: این مباحث در حوزه تخصصی مورد رسیدگی و درباره رفع آن به صورت جدی باید برنامه‌ها را تدوین کنیم.

روحانی نژاد گفت:با توجه به مشکلات و کمبود نیروی انسانی در سطح اوقاف کشور، برای جبران این کمبود‌ها نیاز داریم در شرایط فعلی از ظرفیت موجود استفاده مناسب‌تر ببریم.

مسئول امور استان‌های اوقاف کشور با بیان اینکه در برخی از مسائل نیاز به تدبیر در سازمان است، افزود: بزرگترین سرمایه یک سازمان به ویژه اوقاف سرمایه انسانی است و اگر حفظ نشود شاهد از دست رفتن سرمایه بزرگ هستیم.

او افزود: مدیران اوقاف در سطح شهرستان‌ها باید سرآمد باشند، که این ظرفیت در اوقاف مازندران با توجه به جوان گرایی مناسبی که انجام شده قابل دست‌یابی است.

روحانی نژاد گفت: بخشی از پیشرفت‌ها در مسولیت‌ها در شهرستان‌ها در سایه تعامل سازنده رقم می‌خورد و نیاز است که مدیران شهرستانی به این نکته توجه جدی داشته باشند.

او با اینکه دانش همکاران ما در اوقاف به روز شود، افزود: اطلاعات روز گذشته برای امروز ممکن است کارساز نباشد و پاسخگوی نیاز‌های فعلی نباشد.

روحانی نژاد گفت: سرعت و جسارت در امور یکی از نیاز‌های اساسی فعالیت در اوقاف است.

انتهای پیام/س


مسئول امور استان‌های سازمان اوقاف کشور در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار