پویش بر‌ای ظهور همدل باشیم همزمان با ولایت امام زمان (عج) فعال می‌شود

معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران از آغاز فعالیت پویش «برای ظهور همدل باشیم» خبر داد.

حپویش بر‌ای ظهور همدل باشیم همزمان با ولایت امام زمان (عج) فعال می‌شودجت‌الاسلام والمسلمین حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد جمکران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه پویش همدلی با شعار برای ظهور همدل باشیم در آستانه فر رسیدن نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)‌فعالیت خود را آغاز می‌کند٬ اظهار کرد:همه روز‌ها روز خداست، اما بعضی روز‌ها ویژگی‌های خاصی دارند و ما‌را یاد قول و قرار مهم در زندگی مان می‌اندازد به همین دلیل همزمان با فرارسیدن سالروز ولایت امام زمان (عج) هشتک #نذر_همدلی و شعار «برای ظهور همدل باشیم» روز شنبه ۱۱ آبان‌ماه سال  ۹۸ ‌فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: امام زمان (عج) نه‌ تنها میان مسلمانان و شیعیان محبوب است بلکه نزد همه مردم جهان محبوبیت دارد در حقیقت همه ایشان را دوست دارند؛ همه ما برای ظهور ایشان دعا می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین آبادی تصریح کرد:در سال ۹۸ با آغاز فعالیت این پویش همه ما با عهدی که با هم می‌بندیم این است؛ دوستداران امام (عج) را دوست داشته باشیم و‌ هر طور که بتوانیم این دوستی را ابراز کنیم.

وی افزود: در پویش «به امید فرج همدل باشیم» همه شرکت می‌کنند و دیگران را نیز دعوت می‌کنند بعد از چاپ پوستر پویش هر جا که دوست داشتند می توانند با آن عکس بگیرند و با هشتک نذر همدلی در فضای مجازی به اشتراک بگذارید.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران پس از ارزیابی‌های لازم و با توجه به نظر کاربران پست‌هایی که رای بیشتری را از آن خود کنند به رسم یادبود هدایایی که به آن‌ها اهدا می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار