پرداخت چهار میلیارد ریال تسهیلات به خانوار‌های دارای آسیب اجتماعی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال چهار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به خانوار‌های دارای آسیب اجتماعی پرداخت شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید حفیظ‌الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری امروز چهارشنبه ۸ آبان ۹۸ در دیدار با مدیرکل آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون، چهار میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به خانواده‌های دارای آسیب اجتماعی استان پرداخت شد.

او افزود: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که می‌تواند از بروز تبعات ناگوار فقر و ناهنجاری‌های رفتاری در جامعه جلوگیری کند.

فاضلی ادامه داد: در همین راستا و با توجه به اهداف حمایتی این سازمان در طول سال، برنامه‌های متعددی در این حوزه اجرا می‌شود و هم‌افزایی و همکاری بین بخشی در این راستا می‌تواند نقش موثرتری را ایفا کند.

فاضلی، با بیان اینکه ۸۷۳ کودک بازمانده از تحصیل در این استان شناسایی شده است، تصریح کرد: بسترسازی برای بازگشت این کودکان به چرخه تحصیل امر بسیار مهمی است و تلاش دستگاه‌های مربوطه را می‌طلبد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، آموزش را از مهمترین برنامه‌های این نهاد برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: در همین راستا طی سالجاری یک هزار و ۱۵۰ نفر تحت آموزش‌های این اداره کل قرار گرفتند.

انتهای پیام/خ

وجود ۸۷۳ کودک بازمانده از تحصیل در چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: اشتغال ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار