فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان :

اجرای ۲۳۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و خدماتی در هفته بسیج دانش آموزی

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در هفته بسیج دانش آموزی بیش از ۲۳۰ برنامه با همکاری آموزش و پرورش در استان اجرا خواهد شد.

اجرای ۲۳۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و خدماتی در هفته بسیج دانش آموزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار اباذر سالاری ، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در هفته بسیج دانش آموزی بیش از ۲۳۰ برنامه با همکاری آموزش و پرورش در استان اجرا خواهد شد.

او افزود: این برنامه‌ها دربخش های فرهنگی، ورزشی، خدمات رسانی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا  برگزار می شود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: نواخته شدن زنگ ایثار در مدارس استان ، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز، اکران فیلم‌های دفاع مقدس در مدارس، برنامه‌های محرومیت زدایی، کاشت درخت، دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان و مسئولان در شهرستان‌ها و ارائه پیشنهادات دانش آموزان، برگزاری مسابقات فرهنگی با رویکرد کنگره ملی شهدای هرمزگان، برنامه فرهنگی نامه‌ای به شهدا ، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده شهدای دانش آموز از مهمترین برنامه‌ها در هفته بسیج دانش آموزی است.

سردار اباذر سالاری افزود:  مهم‌ترین برنامه حضور همگانی در راهپیمایی دشمن شکن ۱۳ آبان است که برای پرشور برگزار شدن آن هم برنامه ریزی شده است.

او با اشاره به استقبال دانش آموزان برای شرکت در اردو‌های راهیان نور گفت: امسال بیش از ۵ هزار نفر از دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب  و  راهیان نور دریایی اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: هفته بسیج دانش آموزی یادآور رشاد‌ت‌های بیش از ۳۶ هزار شهید دانش آموز است و آمار شهدا نشانگر این است که دانش آموزان ایران اسلامی در دانشگاه انسان ساز دفاع مقدس پله‌های ترقی را طی کردند و به بزرگترین مدارج علمی که رسیدن به وصل الی الله و شهادت  ،رسیده اند.

سردار اباذر سالاری گفت: استان هرمزگان ۱۷۱ شهید دانش آموز را فدای اسلام و انقلاب کرده است .

انتهای پیام/ب

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در هفته بسیج دانش آموزی درهرمزگان

برچسب ها: فرهنگی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.