سیدمحمد حسینی نوشت:

انتقام خون العیاوی را از سفارتخانه ‎آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌گیریم +تصویر

سید محمد حسینی، به شهادت مظلومانه «وسام العلیاوی»، رئیس دفتر عصائب الحق و از فرماندهان نیروی های حشدالشعبی و برادرش توسط فتنه گران عراقی واکنش نشان داد.

انتقام خون العیاوی را از سفارتخانه ‎آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌گیریم +تصویر

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد حسینی، دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و وزیر ارشاد دولت دهم در جدیدترین پست توییتری خود به شهادت مظلومانه  و داعشی وار «وسام العلیاوی»، رئیس دفتر عصائب الحق  و از فرماندهان نیروی های حشدالشعبی و برادرش توسط فتنه گران عراقی واکنش نشان داد.

حسینی در پست توییتری خود نوشت:

«دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در مراسم تشییع شهید ‎#وسام_العیلاوی و برادرش عصام که مظلومانه و به طرز فجیعی به شهادت رسیدند؛گفت:شهادت این فرمانده معادله را در ‎#عراق تغییر خواهد داد و انتقام خون او را از سفارتخانه ‎#آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌گیریم. »

انتقام خون العیاوی را از سفارتخانه ‎آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌گیریم +تصویر

گفتنی است؛ شامگاه جمعه (سوم آبان) در بیانیه‌ای اعلام کرد که «وسام العلیاوی»، رئیس دفتر عصائب الحق در این استان به همراه برادرش «عصام العلیاوی»، در حمله افراد مسلحی که صورت خود را پوشانده بودند، ترور شده‌اند.در این حمله، افراد مسلح ناشناس به ساختمان عصائب الحق در استان میسان حمله کردند که بر اثر این حمله وسام زخمی می‌شود، ولی افراد مسلح با تعقیب او، نهایت او را به همراه برادرش در داخل بیمارستان ترور می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیاسیون ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار