سفر قریب‌الوقوع هیأت آمریکایی به خاورمیانه برای تشدید فشارها علیه ایران

خبرگزاری فرانسه در گزارشی از سفر قریب‌الوقوع یک هیأت آمریکایی به خاورمیانه به‌منظور رایزنی با متحدان واشنگتن برای افزایش فشار‌ها بر ایران خبر داد.

سفر قریب‌الوقوع هیأت بلندپایه آمریکایی به خاورمیانهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه در گزارشی از سفر قریب‌الوقوع یک هیأت آمریکایی به منطقه خاورمیانه به ریاست «استیو منوچین»، وزیر خزانه‌داری این کشور، به‌منظور رایزنی با متحدان واشنگتن برای افزایش فشار‌ها بر ایران خبر داد.

بر اساس این گزارش، هیأت مزبور قرار است به عربستان سعودی، سرزمین‌های اشغالی، قطر و امارات در خاورمیانه و همچنین هند سفر کند.

«جرد کوشنر»، داماد و مشاور ارشد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، «برایان هوک» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، «برنت مکینتاش»، معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور بین‌الملل و «مارشال بیلینگزلی»، معاون وزارت خزانه داری در امور تامین مالی تروریسم در این سفر منوچین را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تبریزی
۱۷:۴۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
ببینید آمریکا هر روز و هر هفته برای فشار بر ایران برنامه دارد . اما دریغ از یک برنامه مهم و چشمگیر از دولت ما برای فشار بر آمریکا . چون دولت ما برنامه ای برای مقابله اقتصادی ( حمله متقابل ) به آمریکا ندارد فقط سکوت کرده است . چرا ؟؟؟ . چرا دولت برای اذیت آمریکایی ها در سراسر جهان برای مقابله به مثل جنگ اقتصادی کاری نمی کند ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
وقتی امر بر سیاستمداران احمق آمریکائی مشتبه می شود و خود را در اندازه های غیر واقعی می بینند ، انوقت است که دست به یکجانبه گرائی و حرکات احمقانه ای که دون شان یک کشور بزرگ است ، مثل آدم ربائی و دستگیری ابتاع کشورهای دیگر و یا سفر های تهدید کننده و یا ترغیب کننده به کشور های منطقه می زنند که در نهایت هیچ تاثیری ندارد .تحرم با وجود سیاستمداران مقاوم و همت ملت بزرگ ایران نمی تواند تاثیری بر روند کشور ما داشته باشد .
آخرین اخبار