بسته اخبار حوادث قزوین امروز چهارم آبان ۹۸؛

دو کشته و مصدوم در سانحه رانندگی /اجرای ۱۴۴ طرح ارتقای امنیت اجتماعی/ دستگیری دو سارق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ بیگلری رییس پلیس راه استان قزوین گفت: دیشب در جاده قدیم تاکستان به قزوین، سه راهی کهک، یک دستگاه سواری پراید که از سمت میدان دادگستری به سمت سه راهی روستای کهک در حال حرکت بود با یک دستگاه پراید وانت برخورد کرد.

سرهنگ بیگلری افزود: در این حادثه دو نفر مصدوم شدند و یک نفر جان باخت.

او خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را بی توجهی به جلو راننده سواری پراید اعلام کردند.

*اجرای ۱۴۴ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قزوین

فرمانده انتظامی استان گفت: ۱۴۴ طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، در نقاط اصلی و حاشیه‌ای استان در ۷ ماهه امسال اجرا شد که طرح برخورد با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و مزاحمان از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها بود.

سردار حاجیان افزود: در اجرای این طرح ها، ماموران موفق به کشف ۱۲۸ کیلو و ۱۱۹ گرم انواع مواد مخدر ۳ هزارو ۱۹۵ عدد قص غیر مجاز، ۲ هزار و ۱۵۷ عدد قرص روان گردان، کشف ۲۱ هزارو ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق، ۸ هزارو ۴۸۰ نخ سیگار خارجی قاچاق و یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: ماموران در اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی ۵۰ دستگاه خودرو و ۱۶۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

سردار حاجیان خاطر نشان کرد: کشف ۱۵ دستگاه موتور سیکلت سرقتی، ۶ دستگاه خودرو، ۴ دستگاه دوچرخه، ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۲ هزار عدد قطعات گوشی تلفن همراه، و کشف اموالی از قبیل طلا، موتور آب، یک عدد تنه موتور سیکلت، ۶ عدد فلش مموری، آلات و ادوات سرقت از دیگر توفیقات پلیس در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بود.

او یادآور شد: برای مقابله با سرقت هم ۱۳۳ واحد صنفی ضایعاتی غیر مجاز و متخلف پلمب و با ۲۹ خودرو دارای شیشه دودی خارج از ضوابط برخورد شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده پاتوق‌های فروشندگان موادمخدر و یا هرگونه فعالیت غیرقانونی و مشکوک که منجر به آسیب‌ها و جرائم اجتماعی می‌شود مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

*کشف خودروی سرقتی و دستگیری سارق در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ درباره اینکه یک دستگاه خودروی پراید مشکی سرقتی از سمت کلانتری اقبالیه متواری شده و به سمت قزوین در حال حرکت است بلافاصله عوامل انتظامی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگرسول فراهانی افزود: عوامل انتظامی کلانتری ۱۲ و ۱۳ در چهارراه نسیم شمال با رویت خودروی مورد نظر، دستور توقف را صادر کردند که راننده خودرو به دستور ایست ماموران توجه نکرد و پس از خروج از خودرو از محل متواری شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: عوامل گشت کلانتری ۱۳ با تعقیب و گریز راننده، او را در باغات کشاورزی نسیم شمال دستگیر کردند.

*دستگیری سارق حرفه‌ای منزل با ۵ فقره سرقت در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی درتاکستان، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی سارق شدند و با مراقبت‌های نا محسوس پلیسی او را حین سرقت با دو نفر از همدستانش دستگیر کردند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیسی به ۵ فقره سرقت از منازل و اماکن دولتی در سطح شهرستان معترف شدند.

به گفته او، متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضائی شدند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.