اکتشاف چاه نفتی در مصر با ظرفیت تولید اولیه ۵ هزار بشکه در روز

یک شرکت ایتالیایی از اکتشاف چاه نفتی در منطقه سدری جنوبی در خلیج سوئز که تحت امتیاز این شرکت است، خبر داد.

اکتشاف چاه نفتی در مصر با ظرفیت تولید اولیه ۵ هزار بشکه در روزبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ایتالیایی "انی" اعلام کرد در منطقه "سدری جنوبی" در خلیج سوئز که تحت امتیاز این شرکت است یک چاه نفتی کشف کرده که تولید اولیه آن روزانه ۵ هزار بشکه خواهد بود.

شرکت انی اعلام کرد کل ذخایر تخمین زده شده در اکتشاف سدری جنوبی ۲۰۰ میلیون بشکه نفت است و این شرکت طی روز‌های آینده استخراج از این چاه را آغاز خواهد کرد.

کلودیو دکالزی، رئیس شرکت انی به تازگی اعلام کرده بود این شرکت به دنبال فرصت‌های جدید سرمایه گذاری در کاوش‌های تحقیقاتی نفت و گاز در مصر است.

به گفته دکالزی حجم سرمایه گذاری‌های شرکت انی در مصر طی سه سال گذشته بیش از ۱۳ میلیارد دلار بوده و شرکت قصد دارد سرمایه گذاری‌های خود را افزایش دهد.

این شرکت ایتالیایی شریک اصلی در میدان گازی ظهر در عمق آب‌های دریای مدیترانه در مصر است که یکی از بزرگترین پروژه‌هایی است که دولت مصر برای تولید گاز طبیعی به آن اتکا دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مصر ، قیمت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۵۸ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
پس از سوریه..... و عراق..... و لیبی...... اروپا و آمریکا یک "خیمه غارت دیگر در کشور مصر" برپا خواهند کرد تا چرخه غارت و چپاول ثروت از منطقه را تکمیل کنند تازه معلوم میشود که چرا؟؟ اسرائیل و آمریکا در این اواخر به ""السیسی مصری"" رئیس جمهور محبوب القلوب و دوست داشتنی مورد علاقه ترامپ که اینهمه از او تعریف و تمجید میکرد خود را نزدیک کرده اند؟!! و چرا؟اسرائیل بر جزایر مصر چشم طمع دوخته و خیمه زده است؟؟ بی علت و بی دلیل نبوده که آمریکا به بازارهای جهانی اعلام میکند که حتی بدون خرید یک بشکه نفت از ایران هیچ تغییر غبرمحسوسی در بازار نفت جهانی اتفاق نخواهد افتاد.... علی برکة الله بر غارت چاههای جدید و مملو از انباشت نفت در منطقه.
آخرین اخبار