بارش باران شدید برازجان را خیس کرد/ تقویت سامانه ناپایدار جوی از فردا تا سه‌شنبه

برازجانی‌ها برای دقایقی شاهد بارش باران شدید همراه با رعد و برق وباد بودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر،حوالی ساعت ۱۲:۳۰ امروز بارش باران شدید همراه با رعدوبرق و باد در برازجان مرکز شهرستان دشتستان باریدن گرفت.

این باران حدود ۱۵ دقیقه ادامه داشت و باعث به راه افتادن آب در کوچه و خیابان شد.

هواشناسی استان بوشهر پیش بینی کرد: امروز در برخی ساعات پوشش ابر افزایش می‌یابد و همراه با بارش پراکنده، سرعت وزش باد نیز در برخی ساعات به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

پیش بینی شده با تقویت سامانه ناپایدار جوی در استان، از فردا تا ابتدای سه شنبه به تناوب در مناطق مختلف به ویژه در مناطق شمالی و مرکزی استان رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد شدید به خصوص روی دریا، رخ دهد.

بر این اساس، آسمان استان تا پیش از ظهر فردا، کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد، در ساعاتی افزایش ابر و به صورت پراکنده در برخی ساعات بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندباد و گردوخاک پیش بینی شده است.

جهت وزش باد نیز بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در مناطق شمالی و مرکزی در برخی ساعات ۱۲ تا ۳۸ گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

ارتفاع موج دریا هم ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل شمالی و مرکزی در برخی ساعات ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۱۸ بامداد، جزر دریا ساعت ۱۲:۰۰ و مد دوم ساعت ۱۸:۲۴ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

پیش بینی وضع جوی و دریایی استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.