عذرخواهی بانک ملی از مشتریان خود + جزئیات

در حالی که شبکه ساتنا بانک ملی در روزهای اخیر با اختلال مواجه است، این بانک ضمن عذرخواهی از مشتریان، دلیل این موضوع را بروز مشکل در سرورهای شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است که شبکه ساتنا بانک ملی ایران با مشکل مواجه شده و عملیات بانکی تعدادی از مشتریان این بانک را مختل کرده است.

خودپرداز
بر همین اساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا از بانک ملی حاکی از آن است که این مشکل مربوط به سرورهای شرکت خدمات انفورماتیک است که وظیفه سرویس‌دهی عمده بانک‌های ایرانی را دارد.
در عین حال بانک ملی ایران پس از این پیگیری‌ها به دلیل قطعی‌های مکرر و مشکلات موجود در ساتنا در روزهای اخیر از همکاران و مشتریان این بانک عذرخواهی کرده است.
در اطلاعیه این بانک آمده است که دلیل قطعی‌های یادشده وجود مشکلات در سرورهای شرکت خدمات انفورماتیک بوده که بخش اعظمی از آن حل شده و بنابر اعلام مدیران شرکت مذکور مابقی مشکلات تا ساعات آینده حل خواهد شد. این در حالی است که پیگیری‌های ایسنا از شرکت خدمات انفورماتیک تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب ها: بانک ، دانستنی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار