رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشورخبرداد؛

ارتقای کیفیت و کمیت آموزش در دستورکار سازمان دامپزشکی

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: ارتقای کیفیت و کمیت آموزش در کشور در دستور کار قرار دارد.

ارتقای کیفیت و کمیت آموزش در دستورکار سازمان دامپزشکیصفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: ارتقای کیفیت و کمیت آموزش در کشور از دیگر مواردی که سازمان نظام دامپزشکی ایران در دستور کار خود قرار داده است.

صفری افزود: سازمان نظام دامپزشکی نهاد صنفی است که در حال حاضر با ۴۰ هزار عضو و ۲۲ سال فعالیت خدمات متنوعی را به اعضا و بهره برداران بخش کشاورزی از جمله صدور پروانه تخصصی حرفه‌ای دامپزشکی ارائه می‌دهد.

او اضافه کرد: سازمان نظام دامپزشکی ایران در دو سال اخیر تاکنون بیش از ۴ هزار پرونده کلینیک داروخانه و آزمایشگاه دامپزشکی را در کشور صادر و یا تمدید کرده است و پرونده پروانه‌های بهداشتی تولید دامپروری احمد مرغداری آبزیان و اسب را در دستور کار دارد.

صدور بیش از ۱۰۰ هزار مورد صدور پروانه یا تمدید پروانه دامپزشکی در کشور

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور بیان کرد: سازمان دامپزشکی در چند سال اخیر بیش از ۱۰۰ هزار مورد صدور پروانه یا تمدید پروانه داشته و در سال جاری با توجه به وظیفه سازمان نظام دامپزشکی در جهت همراهی با سیاست‌های حاکمیت در رونق تولید و کسب و کار صدور پروانه‌ها افزایش داشته و در شش ماهه نخست امسال بیش از دو برابر سال گذشته پروانه موافقت اصولی و تاسیس صادر کرده‌ایم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.