رئیس سازمان تنظیم مقررات مطرح کرد:

تعامل خوب شرکت ارتباطات زیرساخت با کمیسیون تنظیم مقررات

فلاح جوشقانی از تعامل خوب و سازنده صورت گرفته توسط مدیران و کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت در انجام و پیگیری مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تقدیر و تشکر کرد.

تعامل خوب شرکت ارتباطات زیرساخت با کمیسیون تنظیم مقرراتبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در جلسه مجمع عمومی سالانه شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص عملکرد و اقدامات این شرکت گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت با افزایش ظرفیت و توسعه‌های چند برابری، ایجاد شبکه‌های با کیفیت، مسیر‌های محافظت شده موفق شده ارتباط سازنده‌ای با اپراتور‌ها و بخش خصوصی برقرار کند و اپراتور‌ها تاکنون کمترین مشکل را با این شرکت داشته اند.

او در ادامه افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت با آزادسازی مکالمات بین‌الملل و واگذاری فیبر تاریک آرامش خاطری را برای فعالیت بخش‌های غیردولتی و خصوصی فراهم کرده است.

فلاح جوشقانی تصریح کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت علیرغم همه مشکلات با توسعه همه جانبه در بخش ارتباطات رشد مثبتی در این حوزه داشته است که از سوی دیگر کاهش هزینه‌های اپراتور‌ها را به همراه داشته باشد.

او در پایان از تعامل خوب و سازنده صورت گرفته توسط مدیران و کارکنان این شرکت در انجام و پیگیری مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار