مطلب جالب داور عصر جدید در مورد ریا + تصاویر

سید بشیر حسینی، یکی از داوران عصر جدید با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام شخصی خود به موضوع ریا پرداخت.

مطلب جالب داور عصر جدید در مورد ریا+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از آفات اخلاقی جامعه کنونی ما تعبیر عکس جمله معروف آنچه را که برای خود می‌پسندی برای دیگران نیز بپسند، است. به عبارت دیگر مثلا فرد خود دوست می‌دارد با دوستان و همکلاسی‌هایش مهمانی بگیرد اما مراسم نذری‌ای را که مادربزرگش برپا می‌کند نمی پسندد. یا مثلا خودش دوست دارد برای سفر به فلان کشور خارجی برود اما سفر همکلاسی اش برای زیارت را بر نمی‌تابد.

در مثالی روشن‌تر شرکت در انواع جشنواره‌ها و قرار دادن عکس‌های خود در صفحات شخصی شبکه‌های اجتماعی را کلاس و پرستیژ اما عکس گذاشتن دیگران از مراسم مناسبتی‌ای مانند اربعین را ریا می‌داند. این یک خصیصه اخلاقی ناپسند است که فرد باید تلاش کند تا آن را در شخصیت رفتاری خود اصلاح نماید.

خصیصه ای رفتاری ناپسندی که سید بشیر حسینی، یکی از داوران عصر جدید با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود به آن پرداخت. حسینی در این باره نوشت: "اگه با لباس‌های اَجَق‌وَجَق و توی‌ جشنواره‌های درِپیت عکس بذاری،می‌شی سفیر هنر ولی اگه از اربعین و کربلا مطلب بزنی،می‌شی ریاکار! دنبال دوقطبی سازی نیستم که الحسین_یجمعنا و همه عاشق حسینیم اما آیا این برخوردها از زامبی‌های محدود و معدود، دیکتاتوری و گروه فشار و تحمیلِ مارپیچ سکوت نیست؟"

مطلب جالب داور عصر جدید در مورد ریا+ عکس

مطلب جالب داور عصر جدید در مورد ریا+ عکس

مطلب جالب داور عصر جدید در مورد ریا+ عکس

مطلب جالب داور عصر جدید در مورد ریا+ عکس

مطلب جالب داور عصر جدید در مورد ریا+ عکس
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار