پایش ارتباط در بیش از ۲ هزار روستای فارس

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان فارس گفت: وضعیت ارتباطی در بیش از دو هزار و۳۳۶ روستا بالای ۲۰ خانوار استان پایش و ارزیابی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرداد سهرابی مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان فارس بیان کرد: بر اساس دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به بررسی وضعیت ارتباطی روستا‌های کل کشور و به روز رسانی اطلاعات موجود در حوزه ارتباطات اقدام شد که در استان فارس نیز این طرح اجرایی و بر همین اساس بیش از دو هزار و ۳۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در ۲۹ شهرستان استان مورد پایش قرار گرفت.

او تصریح کرد: ۲۹ شهرستان استان فارس در مدت سه ماه و با بهره گیری از توانمندی بیش از شش هزار نفر مورد ارزیابی قرار گرفت.

سهرابی با اشاره به دستگاه‌های همکار در این طرح افزود: دستگاه‌های مختلفی در این طرح با اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان همکاری داشتند که از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به اداره کل ارتباطات زیر ساخت استان، مخابرات منطقه فارس، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس و اداره کل تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیوئی منطقه جنوب اشاره کرد.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان فارس ادامه داد: اطلاعات جمع آوری شده از وضعیت ارتباطی روستا‌ها زمینه ساز پیشرفت و بهبود وضعیت ارتباطی استان بوده و گامی بزرگ در کاهش شکاف دیجیتالی و افزایش خدمت رسانی در مناطق کمتر توسعه یافته است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

اجرای طرح پایش ارتباط در روستا‌های فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار