استاندار اردبیل:

گردشگری مهم‌ترین عامل توسعه یافتگی استان‌ها است

استاندار اردبیل با بیان اینکه گردشگری مهم‌ترین عامل توسعه یافتگی استان‌ها است، گفت: گردشگری موجب توسعه یافتگی متوازن و رشد اقتصادی و اشتغال زایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در دیدار با مونسان، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر تلاش برای تدوین طرح جامع گردشگری در کشور با الگو برداری از کشور‌های موفق در این زمینه تاکید کرد.

او با اشاره به اهمیت تبلیغات و معرفی جاذبه‌های گردشگری، پخش برنامه‌های گردشگری در یکی از شبکه‌های پرمخاطب را از جمله ضرورت‌های این حوزه عنوان کرد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری استان از جمله راه اندازی چهار پیست اسکی از سال آینده باید در راستای هدایت گردشگران خارجی و داخلی برنامه ریزی کنیم.

بهنام جو ادامه داد: راه اندازی شبکه‌های تبلیغاتی در فضای مجازی از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که می‌تواند در خصوص جذب گردشگران داخلی و خارجی تاثیر بالایی داشته باشد.

او از حمایت از سرمایه گذاران حوزه گردشگری خصوصا اماکن اقامتی در استان خبر داد و گفت: این اقدامات در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری انجام می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: قطب‌های گردشگری در کشور از جمله سرعین در استان اردبیل باید مورد حمایت ویژه دولت در خصوص اختصاص تسهیلات انجام گیرد تا احداث مکان‌های گردشگری متناسب باشد.

انتهای پیام/ح

تدوین طرح جامع گردشگری در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.