چمبر در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

مذاکره ستاد انتخاباتی حزب ندای ایرانیان با نامزدها/ شورای عالی اصلاح طلبان تاکنون وارد مصادیق انتخاباتی نشده است

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: ستاد انتخاباتی حزب ندای ایرانیان از چند ماه قبل شکل گرفته و اکنون هم مشغول رایزنی با داوطلبان برای حضور در انتخابات است.

ستاد انتخاباتی حزب ندای ایرانین در حال مذاکره با کاندید های انتخااتی است/ شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان تا کنون وارد مصادیق انتخاباتی نشده استعیسی چمبر عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد انتخاباتی حزب ندای ایرانیان از چند ماه قبل شکل گرفته و اکنون هم مشغول رایزنی با داوطلبان برای حضور در انتخابات است.

این عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: حزب ندا عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان است و بحث انتخابات را به طور کلی در این نهاد پیگیری می‌کنیم.

او درباره ورود نهادهای اصلاح طلب به انتخابات آتی مجلس اظهار کرد: در انتخابات گذشته این شورای هماهنگی بود که بحث انتخابات را به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان واگذار کرد و در انتخابات آتی نیز به همین صورت خواهد بود.

چمبر در پاسخ به این سوال که شورای عالی با چه مجوزی فعالیت انتخاباتی را آغاز کرده است، گفت: شورای عالی سیاستگذاری تاکنون وارد هیچ یک از مصادیق انتخاباتی نشده است، شورای عالی اقداماتی مانند تشکیل ارکان خود را انجام داده است اما هیچ کدام جز مصادیق انتخابات محسوب نمی‌شوند.


بیشتر بخوانید: برنامه‌ریزی حزب ندای ایرانیان برای انتخابات آتی مجلس


عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان درباره احتمال ریاست مرعشی بر ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: من نماینده حزب ندای ایرانیان هستم، بنابراین باید ابتدا نظر حزب متبوع را جویا شوم، زیرا صلاحیت شخصی ندارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار