حساب کاربری توئیتر منتسب به رهبر انقلاب منتشر کرد:

اگر کسی شروع کننده جنگ در مقابل ایران باشد، بدون تردید پشیمان خواهد شد

حساب کاربری توئیتر منتسب به سایت رهبر انقلاب پس از دیدار ایشان با نخست وزیر پاکستان با انتشار متنی در فضای مجازی از موقعیت ایران در منطقه نوشت.

اگر کسی شروع کننده جنگ در مقابل ایران باشد، بدون تردید پشیمان خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، عصر امروز در دیدار با عمران خان نخست وزیر پاکستان، روابط ایران و پاکستان را بسیار عمیق و مردمی دانستند. همچنین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار نمونه‌هایی از ارتباطات عمیقاً نزدیک و مردمی دو ملت ایران و پاکستان را برشمردند.

اکنون حساب کاربری توئیتر منتسب به رهبر انقلاب متنی را منتشر کرده است که درباره دیدار امروز توضیحاتی ارائه می‌دهد. متن این توئیت را در ادامه مشاهده می‌کنید:

«جمهوری اسلامی ایران از مدتها قبل طرحی چهار ماده‌ای برای پایان جنگ یمن داده است واگراین #جنگ به نحو درستی پایان یابد، می‌تواند تأثیرات مثبتی در منطقه به دنبال داشته باشد.
ایران آغازگر هیچ جنگی نبوده است؛البته اگر کسی شروع کننده جنگ در مقابل #ایران باشد، بدون تردید پشیمان خواهد شد.»

اگر کسی شروع کننده جنگ در مقابل ایران باشد، بدون تردید پشیمان خواهد شد

امروز (یکشنبه) عمران خان نخست وزیر پاکستان در صدر یک هیئت بلندپایه به ایران سفر کرد. او دلیل سفر خود را نشان دادن این که قصد ندارند درگیری جدیدی در منطقه ایجاد شود، عنوان کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گشتاسب
۲۱:۵۱ ۰۱ دی ۱۳۹۸
عامل و منشاء تمام شرارت ها علیه ایران ال سعود و صهیونیسم است در صورت حمله از سوی هر کشوری به ایران مراکز سیاسی واقتصادی ونظامی این دو کشور شرور را باید زیرورو و ویران کرد ال سعود را باید با بمب نوترونی نابود کرد تا ژن این ال خباثت از روی زمین محو گردد
آخرین اخبار