سیاستی که انقلاب اسلامی امروز دارد دنیا را متحیر کرده است/اربعین حسینی یک مراسم جهانی است

عضو جامعه مدرسین گفت:پس از۱۴۰۰ سال۲۰میلیون نفر در مراسم اربعین حسینی شرکت می‌کنند،سیاست اسلام سبب این حضور عظیم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین با اشاره به اهمیت اربعین حسینی گفت:خداوند هرکاری را که قانونمند می‌کند مربوط به مکان و افراد و زمان معین نیست بلکه جهانی نیز است.

آیت الله ممدوحی با اشاره به اهمیت و جایگاه مراسم اربعین حسینی افزود:اربعین حسینی یک مراسم جهانی است و، چون جهانی است خداوند یک سلسله عوامل نگهدارنده برای آن ایجاد کرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به خصوصیات انسان مومن تصریح کرد: ازجمله علائم مومن همراه داشتن تربت امام حسین (ع) و خواندن زیارت عاشورا و زیارت‌نامه اربعین است.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: جریان عاشورا امروز واضح‌تر و شیرین و قابل‌تحلیل‌تر شده و این موضوع به خاطر این است خداوند آن را ماندگار کرده است.

آیت‌الله ممدوحی تصریح کرد:دشمنان هر وقت مشاهده می‌کنند که در موضوعی کارمان مؤثر است ما را زمین بزنند و امام راحل فرمود هرگاه مشاهده کردید دشمن به یک موضوعی زوم کرد، بدانید که آن موضوع مثبت است و به دهن دشمن بزنید.

عضو جامعه مدرسین یادآورشد:سیاستی که انقلاب اسلامی امروز دارد دنیا را متحیر کرده است که پس از ۱۴۰۰ سال ۲۰ میلیون نفر در مراسم اربعین حسینی شرکت می‌کنند و سیاست اسلام سبب این حضور عظیم شده است.

انتهای پیام/ح

انقلاب اسلامی زمینه حضور ۲۰ میلیون زائر را در مراسم اربعین فراهم کرد‌

برچسب ها: سخن بزرگان ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار