دیدار مسئولان انتظامی استان مرکزی با آیت الله دری نجف آبادی

در ششمین روز از هفته ناجا مسئولان انتظامی استان مرکزی با آیت الله دری نجف آبادی دیدار کردند. .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،  در ششمین روز از هفته ناجا مسئولان انتظامی استان مرکزی با آیت الله دری نجف آبادی دیدار کردند.

دیدار مسئولان انتظامی استان مرکزی با آیت الله  دری نجف آبادی

برخورد با همه متخلفان برعهده نیروی انتظامی است

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این دیدار با تبریک هفته ناجا به سبزپوشا نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای نیروی انتظامی، مسئولیت نیروی انتظامی را خطیر دانست و گفت: برقراری امنیت، برخورد با ناامنی ها، مبارزه با قاچاق مواد مخدر و قاچاق کالا و برخورد با همه متخلفان برعهده نیروی انتظامی است.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی ایجاد امنیت ملی، اجتماعی و امنیت مال و جان مردم و ناموس مردم است افزود: نیروی انتظامی باید روز به روز قدرتمند‌تر از قبل برای توسعه عزت، سربلندی و ارتقای امنیت اجتماعی این مرز و بوم تلاش کند.

او در ادامه ایمان، تقوا، آگاهی و داشتن بصیرت را رمز موفقیت نیروی انتظامی دانست و بر تقویت عزم و اراده کارکنان انتظامی و اینکه نیروی انتظامی باید با قدرت از منافع ملی، مصالح ملی و حقوق مردم پاسداری و صیانت کند تاکید کرد.

نیروی انتظامی در سال‌های گذشته کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشت

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: مجموعه نیروی انتظامی با تمام ظرفیت خود در راستای تامین امنیت و آرامش ملت تلاش می‌کند و در سال‌های گذشته کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است و البته مردم هم موظفند با پلیس همکاری کنند و ضمن ارج نهادن به خدمات ارزنده ناجا نسبت به تکریم و حفظ حرمت کارکنان خدوم این نیروی خدمتگذار توجه ویژه داشته باشند.

او در ادامه به پیاده روی اربعین اشاره کرد و افزود: نیری انتظامی تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت زائران در مسیر‌های تردد منتهی به مرز‌ها بکارگیرد.

مقابله با جرایم خشن از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی استان مرکزی

سرهنگ مفخمی فرمانده انتظامی استان مرکزی هم با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده گفت: مقابله با جرایم خشن به خصوص نزاع‌های فردی و دسته جمعی و شناسایی اراذل و اوباش از اولویت‌های اصلی این نیرو است که در همین راستا امسال ۲۳ نفر از اراذل و اوباش در استان مرکزی دستکیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ مفخمی شهرستانی افزود: پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا اولویت ناجای استان در راستای رونق تولید داخلی است که در این راستا میزان کشفیات قاچاق کالا نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۹ درصد افزایش یافته و میزان توقیف خودرو‌های قاچاقچیان کالا نیز در این مدت ۲۹ درصد رشد دارد.

او توسعه فناوری، توانمندسازی، مدیریت هزینه، افزایش اثربخشی و اعتماد عمومی مهمترین برنامه‌های نیروی انتظامی استان عنوان کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.