اقدام جنون آمیز راننده دیوانه در پیاده‌رو! + فیلم

راننده دیوانه با ورود به داخل پیاده‌روی خیابانی در انگلیس ضمن ایجاد رعب و وحشت در بین عابران، موجب زخمی شدن دست کم یک نفر از آنها شد.

اقدام جنون آمیز راننده دیوانه در پیاده رو! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام جنون آمیز یک راننده را در یکی از خیابان‌های ولز به تصویر می‌کشد. این راننده دیوانه با ورود به داخل پیاده‌روی خیابان ضمن ایجاد رعب و وحشت در بین عابران موجب زخمی شدن دست کم یک نفر از آنها شد.

در ویدئوی منتشر شده در حالی صدای فریاد عابران پیاده شنیده می‌شود که آنها تلاش می‌کنند از مقابل خودروی این راننده بگریزند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که راننده این خودرو با ورود ناگهانی به داخل پیاده‌رو به سمت عابران حرکت می‌کند. این راننده پس از دو مرتبه تکرار این عمل سرانجام با عابری در داخل خیابان برخورد و او را نقش بر زمین کرد.  سرانجام چند نفر از عابران موفق به متوقف کردن خودرو شده و با پلیس تماس گرفتند. 

پس از این حادثه پلیس در محل حاضر شد و اقدام به دستگیری سه نفر از سرنشینان این خودرو کرد. عابر پیاده‌ای که در این حادثه دچار جراحت شده بود به بیمارستان منتقل شد. گفته می‌شود خطری جان او را تهدید نمی‌کند. این حادثه در ساعت ۴:۵۰ دقیقه صبح روز شنبه در خیابانی در شهر آبریستویث ولز رخ داد. دستگیرشدگان در بازداشتگاه پلیس به سر می‌برند. هنوز انگیزه مهاجمان از این اقدام مشخص نشده است.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس ولز در مورد این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که راننده دیوانه در خیابان رقم زد

برچسب ها: رانندگی ، تخلف ، پیاده رو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۸
وحشی