افتتاح مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در بندرعباس

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در بندرعباس راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از افتتاح مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در بندرعباس خبر داد.

او افزود:در پی دستور ریاست قوه قضاییه در سفر به هرمزگان، با گذشت کمتر از یک روز مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در بندرعباس راه اندازی شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در پی دستور ریاست محترم قوه قضاییه در سفر به هرمزگان، با گذشت کمتر از یک روز مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در بندرعباس راه اندازی شد.

علی صالحی افزود: حضرت آیت‌الله رئیسی در جریان سفر به استان هرمزگان با تأکید بر استفاده از نظر متخصصان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دستور تشکیل مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در بندرعباس را صادر نمودند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست قوه قضائیه به منظور مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق، کمک به چرخه اقتصاد کشور و رونق تولید، بلافاصله تشکیل و راه اندازی مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در دستور کار قرار گرفت و این مجتمع در بندرعباس راه اندازی شد.

صالحی افزود: مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز، شامل شعب دادگاه انقلاب و شعب بازپرسی می‌باشد.

او گفت:قضات این مجتمع با صدور ابلاغ ویژه از این پس در چارچوب قوانین و مقررات، با سرعت و دقت و با جدیت به پرونده‌های قاچاق رسیدگی می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: این مجتمع تحت نظارت مستقیم رییس کل دادگستری استان و دادستان بندرعباس، فعالیت می‌کند.

او افزود: تمامی پرونده‌های قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای و همچنین پرونده‌های مهم فساد مالی به صورت تخصصی و ویژه رسیدگی و تا اجرای کامل احکام مدیریت می‌شوند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: اجرای کلیه اوامر ریاست محترم قوه قضاییه از همان لحظات اولیه پایان سفر، در دستور کار قرار گرفته و باتشکیل جلسه کمیته‌های پیگیری ایجاد شده است و به لطف خداوند متعال همه دستورات به نحو احسن و در کمترین زمان ممکن، اجرائی خواهد شد.

انتهای پیام/ر

مدیریت پرونده‌های قاچاق سازمان یافته

برچسب ها: قاچاق ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.