استاندار اردبیل:

احداث کتابخانه عمومی خلخال تامین اعتبار می‌شود

استاندار اردبیل گفت:بنا به مطالبه عمومی و مردم، شهر خلخال به کتابخانه عمومی مجهز نیاز دارد و در سفر رییس جمهور این مرکز تامین اعتبار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در نشست با نماینده و فرماندار خلخال و جمعی از مسوولان فرهنگی گفت: مالکیت کتابخانه عمومی قدیم خلخال بر عهده آموزش و پرورش بوده و آموزش و پرورش نیز به یک مرکز کانون فرهنگی تربیتی نیاز دارد و با تهاتر می‌توان زمین‌های فرهنگی را برای احداث این دو مرکز مهم در نظر گرفت.

او با بیان اینکه محل کتابخانه عمومی به دلیل قدمت تاریخی نباید تغییر کند افزود: این کتابخانه در سال ۱۳۴۴ به مساحت ۳۷۵متر احداث شده و مردم نسبت به این مکان فرهنگی عرق دارند و باید بازسازی شود و زمین مورد نظر برای احدث کتابخانه در سی متری با نظر کارشناسی در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

استاندار اردبیل افزود: جهت پیگیری تامین اعتبار لازم برای احداث این دو مرکز فرهنگی فرماندار، نماینده و مدیران اجرایی هماهنگی‌های لازم را در سفر رییس جمهور به استان اردبیل داشته باشند.

بهنام جو ادامه داد:احداث نهاد‌های فرهنگی برای ارتقای فرهنگ عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی ضرورت دارد و برای این امر مهم همگان باید تلاش کنند.

انتهای پیام/ح

احداث نهاد‌های فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ضرورت دارد

برچسب ها: کتابخانه ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.