گرامیداشت هفته ناجا در زرندیه با تجلیل از خانواده شهدای انتظامی

مسئولان شهرستان زرندیه به مناسبت هفته ناجا به دیدار خانوادهخ شهدای انتظامی رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مسئولان شهرستان زرندیه به مناسبت هفته ناجا به دیدار خانواده  شهدای انتظامی رفتند.

گرامیداشت هفته ناجا در زرندیه با تجلیل از خانواده شهدای انتظامی

به مناسبت هفته ناجا فرماندهی و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی، امام جمعه و فرماندار شهرستان زرندیه با خانواده شهید نیروی انتظامی ابراهیم کردی در محله آسیابک شهر مامونیه دیدارو از صبر و بردباری این خانواده تقدیر و تجلیل کردند.

حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه در این دیدار گفت: واژه‌های گذشت و فداکاری به معنای واقعی کلمه را باید در نهاد مقدس شهیدان جان برکف اسلام و انقلاب جستجو کرد.

حجت السلام ابراهیمی افزود: این افلاکیان خاکی با دل بریدن از همه لذت‌های دنیا پا در راه و هدفی مقدس نهاده و پرچم اسلام را همواره در جهان برافراشته نگاه داشتند.

او با بیان اینکه همواره باید قدردان فداکاری‌های شهیدان و خانواده صبور آنان بود، بیان کرد: یکی از مصادیق قدردانی و تقدیر از شهیدان و خانواده‌های صبور آنان ادامه دادن راه و پاسداری از امنیت کشور است که با خون پاک و مقدس شهیدان به ثمر نشسته است

شهید ابراهیم کردی متولد ۱۳۴۱ از شهیدان محله آسیابک شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه در سال ۱۳۶۱ در منطقه نوسود غرب کشور به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام / ج

مسئولان شهرستان زرندیه به مناسبت هفته ناجا به دیدار خانوادهخ شهدای انتظامی رفتند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.