یوفوهای درخشانی که گردشگران محلی را دچار حیرت کرد! + فیلم

رویت ده‌ها یوفوی درخشان که در فاصله نزذیک به یکدیگر بر فراز اقیانوس شناور بودند گردشگران محلی را دچار حیرت کرد.

شگفتی ماهیگیران از اشیاء پرنده درخشان بر فراز اقیانوس! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ده‌ها یوفوی درخشان که در فاصله نزدیک به یکدیگر بر فراز آب‌های سواحل ایالت کارولینای شمالی آمریکا شناور بودند گردشگران محلی را دچار حیرت کرد. ویدئویی که توسط شخصی با نام " ویلیام گای" در یوتیوب منتشر شده است این اشیاء درخشان را در که در فاصله‌ای نزدیک از ساحل بر فراز اقیانوس شناور هستند نشان می‌دهد. گای به همراه تعدادی از دوستانش که با کشتی تفریحی در حال عبور از این منطقه بودند، ناگهان متوجه این یوفوها شدند. او بلافاصله با تلفن همراه خود ویدئویی از آنها تهیه کرد.

ابتدای ویدئو غروب آفتاب را در ساحل نشان می‌دهد اما بعد از حرکت دوربین گای در حالی که مشغول توضیح دادن است حدود ۱۴ یوفوی درخشان در مقابل دوربین پدیدار می‌شوند. در حالی که گای دوربین را به سمت چپ و راست حرکت می‌دهد در این ویدئو صدای او شنیده می‌شود که می‌گوید: " ببینید اصلا هیچ چیز در آسمان نیست. " او سپس در حالی که روی اشیاء پرنده دوربین را ثابت نگه می‌دارد می‌پرسد: " آیا کسی می‌تواند به من بگوید آن‌ها چیست؟ "

در چنین شرایطی تمام ۲۵ مسافر داخل قایق تفریحی در حالی که با دیدن این اشیاء درخشان دچار بهت و حیرت شده‌اند شروع به فیلمبرداری و اظهار نظر می‌کنند.

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. برخی کاربران با یوفو دانستن این اشیاء پرنده معتقد بودند که زمین تحت رصد شدید فرازمینی‌ها است. البته برخی دیگر نیز این نور‌های درخشان را علامت‌های درخشان برای هدف‌های تمرینی جنگنده‌های نظامی دانستند.

انتهای پیام/

شگفتی گردشگران با دیدن اشیاء پرنده درخشان بر فراز اقیانوس!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کلرز
۱۷:۵۸ ۱۳ تير ۱۳۹۹
با توجه به ثابت بودن نور ها احتمالا پدیده سراب در آسمان است که تحت شرایط خاص در آسمان دیده میشود که این پدیده عموما بر روی دریاها و دریاچه ها و برخی سواحل دیده میشود( مانند سیسیل ایتالیا) ،هنگامی که لایه های هوای بالاتر نسبت به لایه هوای روی آب گرمتر است و نورهایی که از زمین یا سطح آب به این لایه ها تابیده میشود تحت زاویه خاصی( زاویه بیشتر از زاویه حد که نور نمی تواند از این لایه گرم عبور کند) نور منعکس شده و سطح برخورد با این لایه مانند آیینه عمل میکند و میتوان تصاویری مانند شهرها و نورهای مختلف را در آسمان دید
آخرین اخبار