کلوپ: می‌خواهیم سرسخت‌ترین حریف در کره زمین باشیم/ سبک بازی سالزبورگ بر مبنای غافلگیر کردن رقباست

یورگن کلوپ امیدوار است تیمش شکست در هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را جبران کند.

کلوپ: می‌خواهیم سرسخت‌ترین حریف در کره زمین باشیم/ سبک بازی سالزبورگ بر مبنای غافلگیر کردن رقباستبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل سالزبورگ در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از اشتیاق برای جبران شکست در هفته اول مقابل ناپولی گفت.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این باره گفت: برنامه لیورپول برای بازی را در زمین خواهید دید. سالزبورگ یک گروه بی‌نقص متشکل از بازیکنان جوان و هیجان‌انگیز است. برای آنها حضور در این تورنمنت لذتبخش است. سالزبورگ واقعاً قدرتمند است، یک رقیب واقعاً خوب و سازمان یافته. آنها خیلی‌ها را متعجب خواهند کرد. سبک بازی رقیب ما براساس غافگیر کردن رقبا ساخته شده است، اما اگر فقط یک نفر بداند به چه سبکی بازی می‌کنند، آن یک نفر احتمالاً من هستم. می‌خواهیم سرسخت‌ترین حریف روی کره زمین باشیم.

وی در ادامه افزود: باخت به ناپولی؟ من هنوز هم معتقدم پنالتی نبود! آیا فن‌دایک هنوز هم بهترین مدافع جهان است؟‌ بله. در واقع من از عملکرد تمام مدافعانم راضی هستم، اما ویرجیل بهترین مدافع دنیاست. درباره شکیری هنوز صد درصد مطمئن نیستم. او و متیپ برای بازی آماده نخواهند بود، اما کماکان زیر نظر کادر پزشکی قرار دارند. مصدومیت او جدی نیست، اما نمی‌خواهیم ریسک کنیم.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار