عبدالله: آرای بایومتریک نشده را نمی پذیریم

رهبر تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» اعلام کرد که این تیم به منظور حصول اطمینان از شفافیت انتخابات، آرای بایومتریک نشده را نمی پذیرد.

عبدالله: آرای بایومتریک نشده را نمی پذیریمبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» به رهبری عبدالله عبدالله شب گذشته طی نشستی اعلام کردند که آن دسته از آرا که ثبت دستگاه بایومتریک نشده را نخواهند پذیرفت.

عبدالله عبدالله اظهار داشت: رهبران تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی بر پاسداری و حفاظت از آرای پاک مردم تاکید کرده و تصمیم گرفتند تا به منظور حصول اطمینان از اعتبار و شفافیت انتخابات به آرای بایومتریک ناشده اعتبار داده نشود.

قرار است عبدالله عبدالله، نامزد مطرح انتخابات افغانستان و جدی ترین رقیب اشرف غنی، رئیس جمهور کنونی این کشور، امروز در یک نشست خبری حضور پیدا کند و درباره جزئیات خواسته ها و مشکلاتی که در این انتخابات ریاست جمهوری وجود داشته با رسانه ها گفتگو نماید.

گفتنی است که انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در شنبه هفته جاری در حالی برگزار شد که حضور کمرنگ مردم، خرابی دستگاه های بایومتریک، نبود اسامی رای دهندگان در لیست و گزارش هایی از تقلب از بزرگ ترین چالش های این انتخابات بود.

کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان اخیرا اعلام کرده است که از مجموع ۵۳۷۳ مرکز رای دهی، آرای ۳۷۳۶ مرکز به این کمیسیون ارسال شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار