نایب رئیس شورای شهر نهاوند؛

نیکوکار نهاوندی برای جاودانگی نام شهدا ۳۵۰ میلیون ریال هزینه کرد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند گفت: در اقدامی ارزشمند و خیرخواهانه با کمک یکی از خیران نهاوند نام و تمثال بیش از ۳۳۰ شهید سرافراز دفاع مقدس در بلوار‌های شهر نهاوند نصب شد.

خیر نهاوندی برای جاودانگی نام شهدا ۳۵۰ میلیون ریال هزینه کردبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ صفی الله خرم آبادی نایب رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند گفت:در روزهایی که خبرهایی در رسانه‌های و فضای مجازی کشور مبنی بر حذف واژه شهید از برخی معابر و کوچه‌ها به گوش می‌رسد نیکوکار نهاوندی به صورت خودجوش به میدان آمد و با هزینه ۳۵۰ میلیون ریالی و نصب تصویر و مشخصات شهدا در هفته دفاع مقدس زیبایی خاصی به شهرستان نهاوند دادند و یاد شهدا را گرامی داشتند.

او افزود: با حمایت مالی خیر نهاوندی آقای علی ظفری به مبلغ ۳۵ میلیون تومان و کمک شهرداری و شورای اسلامی شهر و بنیاد شهید و امور ایثار گران توانستیم تمثال ۳۳۰ شهید سرافراز شهرستان نهاوند را در بلوارهای  شهر نصب کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند ادامه داد: این تمثال‌ها به همراه نام شهدا در ۱۴۰ تابلو دوطرفه در بلوار ولی‌عصر (عج) و بلوار پرستار نصب‌شده است تا همیشه بدانیم امنیت و آسایش ما مرهون ایثارگری این عزیزان است.

نیکوکار نهاوندی برای جاودانگی نام شهدا ۳۵۰ میلیون ریال هزینه کرد

خرم‌آبادی افزود: نصب حدود ۵۰ تابلو باقی‌مانده است که با نظر اعضای شورای شهر و کمیته تصمیم‌گیرنده، شهردار، ریاست بنیاد شهید و امام‌جمعه محترم احتمالاً در بلوار امام رضا (ع)، بلوار خلیج‌فارس یا بلوار کربلا نصب می‌شوند.

او بیان داشت: امیدواریم این عمل خداپسندانه قبول حضرت حق قرار بگیرد و اقدامی کوچک در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن نام یاد شهدا باشد.

نیکوکار نهاوندی برای جاودانگی نام شهدا ۳۵۰ میلیون ریال هزینه کرد

نایب‌رئیس شورای شهر نهاوند گفت: امروز جامعه و نسل جوان باید هرچه بیشتر بافرهنگ ایثار آشنا شوند و از هر روشی باید برای نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس استفاده کنیم.

خرم آبادی  افزود: عملیات نصب تمثال مبارک شهدای والامقام شهر نهاوند که بخشی از آنان پیش‌از این در بلوار ولیعصر نصب‌شده بود چند سالی است که  به همت شهرداری شروع‌ شده است و انشا الله باهمت نیکوکاران  ادامه خواهد داشت.

او اظهار داشت: به‌پاس قدردانی از این اقدام در مراسمی در نماز جمعه نهاوند با حضور مسئولان از آقای ظفری نیکوکار نهاوندی  تجلیل خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند افزود :اقدام ارزشمند نام‌گذاری کوچه‌ها و معابر به نام شهدا نشان از عظمت و بزرگی کار شهدا در ایثار جانشان برای آزادی و آزادگی ایران اسلامی است که باید قدر دانسته شود ولی متأسفانه عده‌ای با دلایل مختلف سعی در حذف و کم‌رنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

خرم آبادی افزود: بعدازاین کج‌سلیقگی در شهرداری تهران یک خیر نهاوندی با کمک عده‌ای از جوانان مؤمن و انقلابی وارد میدان شد و کوچه‌ها و معابر را به یاد شهدا و با نام شهدا مزین و عطر آگین کرد.

او اظهار داشت: نهاوند جزو شهرهای عدالت خواه و پیشرو در پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس و پشت سر امام امت و رهبر معظم انقلاب بوده اند.

عضو شورای اسلامی شهر نهاوند  با اشاره به دلاورمردی های جوانان و مردم انقلابی نهاوند اضافه کرد :شهرستان نهاوند در استان همدان  بیش از ۸۵۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و  نام شهدا زینت‌بخش معابر و کوچه‌ها است .

 

انتهای پیام/س

هزینه ۳۵۰ میلیون ریالی نیکوکار نهاوندی برای جاودانگی نام شهدا

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا ، نهاوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.