لحظه گم شدن کودک خردسال بر اثر سهل انگاری مادرش! + فیلم

سرگرم شدن زن جوان چینی به تلفن همراهش موجب شد تا کودک خردسال او در یکی از ایستگاه‌ها از قطار تندرو پیاده شده و در داخل جمعیت گم شود.

گم شدن کودک خردسال بر اثر سهل انگاری پدر و مادرش!+ فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مکان‌هایی که والدین باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند محل‌های پرتردد و شلوغ مانند ایستگاه‌های قطار یا مرکز خرید است. کوچکترین غفلت والدین از فرزندان کم و سن سال خود موجب خواهد شد تا آنها دچار حادثه شده و یا گم شوند. مانند اتفاقی که به تازگی برای یک کودک ۳ ساله چینی در یکی از ایستگاه های قطار این کشور رخ داد.

این کودک که به همراه پدر و مادرش سوار بر قطار تندرو بود بر اثر یک لحظه غفلت مادرش در ایستگاه قطار بین راه گم شد. چن به همراه پسر و سه نفر از اعضای خانواده‌اش از استان ژیجیانگ چین عازم پکن، پایتخت این کشور بودند که در ایستگاه قطار شهر شوژو پسرش گم شد. در حالی که مادر کودک سرگرم چک کردن تلفن همراهش بود و پدر او نیز به خواب رفته بود این کودک پس از باز شدن درب قطار از آن پیاده شد. 

ویدئویی که توسط دوربین‌های مداربسته ایستگاه قطار تهیه شده  این کودک را پس از پیاده شدن از قطار در حالی که در مقابل پله برقی ایستاده است نشان می‌دهد. سرانجام تعدادی از مسافران که متوجه گم شدن کودک شده بودند او را به پلیس تحویل دادند. پلیس نیز با شناسایی والدین کودک پسر آنها را به این خانواده بازگرداند.

گفتنی است؛ والدین این کودک در حالی با خوش شانسی پس از گذشت چند ساعت موفق به پیدا کردن پسر گم شده خود شدند که این کشور  یکی از کشورهایی است که در آن بیشترین کودک ربایی رخ می دهد.

انتهای پیام/

سرگرم شدن مادر به تلفن همراهش در ایستگاه قطار حادثه آفرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار