بهره‌ مندی ۱۹ هزار مددجوی رزنی از خدمات بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رزن گفت: ۱۹ هزار مددجو از خدمات بهزیستی این شهرستان بهره‌مند شدند.

بهره‌ مندی ۱۹ هزار مددجوی رزنی از خدمات بهزیستیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسماعیل رستم خانی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان رزن افزود: این خدمات شامل پرداخت مستمری ماهانه به زنان سرپرست خانوار، افراد دارای معلولیت و پرداخت کمک هزینه تحصیلی شامل دانش آموزی و دانشجویی به فرزندان زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت، کمک هزینه حق پرستاران بیماران ضایعه نخاعی، کمک هزینه مناسب سازی و ساخت مسکن و خودرو، کمک هزینه کاشت حلزون، ازدواج و رفت و آمد افراد دارای معلولیت در حال آموزش، اشتغال یا درمان است.

او با بیان اینکه نگهداری از افراد دارای معلولیت و سالمندان در مراکز دولتی و غیردولتی از خدمات دیگر سازمان بهزیستی است، عنوان کرد: بهزیستی رزن سال ۹۷ رتبه برتر ارائه خدمات در بین ادارات بهزیستی شهرستان‌های استان را کسب کرده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رزن ادامه داد: بهزیستی در ۲۴ مرکز دولتی و غیردولتی در شهرستان‌های رزن و درگزین شامل اداره بهزیستی، مرکز اورژانس اجتماعی، مراکز درمان اعتیاد، مراکز مشاوره و مددکاری، مهد‌های کودک و مجتمع‌های خدمات بهزیستی را ارائه می‌دهد.

رستم خانی با اشاره به اینکه بهزیستی رزن به بیش از ۱۹ هزار و ۲۳۱ نفر به عناوین مختلف خدمات رسانی کرده است، اضافه کرد: به ۶۵۰ خانواده به صورت مستمر و ماهانه پرداخت مستمری داریم که از ابتدای تیر نیز افزایش مستمری افراد دچار بیماری‌های روحی و روانی که سرپرست خانوار بوده، براساس بُعد خانوار شامل خانواده و فرزندان صورت گرفته است.

او با بیان اینکه در مجموع هزار و ۵۳۳ نفر از افراد تحت پوشش از افزایش یارانه برخودار شده اند، ادامه داد: بهزیستی شهرستان رزن در سال ۹۷ بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به ۱۰۵ نفر پرداخت کرده است. در سالجاری نیز ۶ میلیارد تومان اعتبار اشتغال ابلاغی از بهزیستی استان دارد که به افراد واجد شرایط با اولویت افراد دارای معلولیت زنان سرپرست خانوار و بیماران بهبود یافته در حال پرداخت است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رزن اظهار داشت: از طرف خیرین شهرستان مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به افراد تحت پوشش سازمان کمک شده است که با عنایت به محدودیت اعتبارات سازمان و نیاز‌های ویژه جامعه هدف درخواست حمایت بیشتر از افراد خیر را داریم.

انتهای پیام/ب


خیرین ۳۰۰ میلیون تومان به افراد زیر پوشش بهزیستی کمک کردند

برچسب ها: بهزیسنی ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار