هشدار حقوقدانان کرمانی به حذف کنندگان عنوان شهید از معابر

رئیس سازمان بسیج حقوق دانان کرمان گفت: سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمان طی شکایتی درخواست کرده با حذف کنندگان عنوان شهید از معابر و خیابان‌ها برخورد جدی و قانونی صورت بگیرد.

هشدار حقوقدانان کرمانی به حذف کنندگان عنوان شهید از معابربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امین مهدی پوررئیس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمان گفت: غیرت، شکوه و عزت کشور مدیون خون شهدا است و با توجه به برخوردی که این روز‌ها شاهد آن هستیم ضرورت دارد با این گونه حرکت‌های ساختار شکنانه برخورد شود چرا که امنیت و آزادی، رفاه واستقلال کشور وابسته به خون شهدا است.

او افزود: نباید اجازه دهیم عده‌ای نااهل و نامحرم به میراث گرانبهایی که در برابرش خون داده شده تاخت و تاز کنند.

رئیس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمان افزود: حجت الاسلام رئیسی اول مهرماه امسال در جمع مسئولان قضائی بیان داشت که برخی از اخبار مبنی بر حذف عنوان شهید از تابلو‌های معابر تهران منتشر شده است، بررسی دقیق جهت یافتن صحت وسقم این ماجرا ضروری است، زیرا شهدا سرمایه‌های کشور هستند و اگر در این زمینه تخلفی صورت گرفته باشد باید با آن برخورد جدی شود.

او بیان داشت: اکنون در برخی از شهرستان‌های کرمان از جمله سیرجان، کوهبنان، جیرفت و رفسنجان چنین اتفاقاتی صورت گرفته و طبق وظیفه‌ای که داشتیم شکایتی از سوی بسیج حقوقدانان استان کرمان تنظیم شده است.

او تصریح کرد: قضات دلسوز و انقلابی استان همیشه یار و یاور این نظام در مسائل حقوقی و قضائی بوده اند از این رو خواستار برخورد جدی با این قضیه هستند به امید آن که دل خانواده‌های شهدا از این طریق تسکین یابد.

بسیج حقوقدانان استان کرمان طی شکواییه‌ای برخورد قاطع با حذف کنندگان نام شهدا از معابر را خواستار شدند.
انتهای پیام/ح

انتقاد بسیج حقوق دانان از حذف نام شهید ازبرخی معابر

برچسب ها: بسیج ، حقوقدانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار