رئیس اتاق بازرگانی یاسوج:

مشکلات بخش خصوصی با حضور معاون رئیس جمهور مطرح شد

مشکلات بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون رئیس جمهوری بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج با محمد نهاوندیان طرح مشکلات بخش خصوصی با معاون اقتصادی رئیس جمهور به منظور طرح معضلات و مشکلات اقتصادی کهگیلویه‌و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد.

جبار کیانی پور در این دیدار گفت: موضوع مالیات، تامین اجتماعی، بخش‌های نظارت و تعزیرات، اخذ و صدور مجوز‌های تاسیس واحد‌های جدید، سرمایه در گردش، توزیع تسهیلات تکلیفی، صدور بخشنامه‌های فوری در ارتباط با حوزه‌های خدمات فنی و مهندسی، ظرفیت‌های قانون بودجه و تهاتر مطالبات بخش خصوصی با دولت یا بدهی بانک‌ها به دولت از جمله مشکلات فراروی واحد‌های تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد است.

کیانی پور افزود: معضل مهم این روز‌های بخش خصوصی موضوع تامین اجتماعی و همچنین مالیات بر ارزش افزوده است.

به گفته او در این دیدار مقرر شد معاون اقتصادی رئیس جمهور شرایطی را فراهم کند تا حوزه حقوقی رئیس جمهور و همچنین سازمان تامین اجتماعی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بخش خصوصی در یک جلسه کارشناسی به حل مشکلات پیش رو بپردازند.

در این دیدار همچنین مصوب شد معاون اقتصادی رئیس جمهور با بانک مرکزی جلسه‌ای ترتیب داده تا موضوع ارائه حساب‌های مالیاتی موضوع ماده ۱۸۶ قانون مالیاتی برای تمدید ضمانت‌نامه‌های بانکی مورد بحث و بررسی قرار داده شود.

در پایان این دیدار بنا به دعوت رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از معاون اقتصادی رئیس جمهور مقرر شد در فرصت مناسب، نهاوندیان موضوع سفر به کهگیلویه‌و بویراحمد را باهدف بررسی مشکلات فضای کسب و کار استان در دستور کار قرار دهد.
 
انتهای پیام/ک

طرح مشکلات بخش خصوصی با معاون رئیس جمهور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.