وضعیت موتورهای سنگین باید ساماندهی شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با تأکید بر وضعیت موتورهای سنگین که باید ساماندهی شوند، گفت: این کار به هیئت کمک می کند تا جلوی بسیاری از تخلفات گرفته شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان که در محل این اداره کل برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت امام سجاد (ع)، انتخاب مجدد بابایی به سمت ریاست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان را تبریک گفت و بیان داشت: حضور و رأیی که اعضای مجمع داشتند جای تقدیر دارد و انتخاب شایسته‌ای انجام شد.

او به پتانسیل‌های هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان کرمان وجود دارد، باتوجه به پهناور بودن استان، اقیلم چهار فصل و شرایط فیزیکی خدادادی خاصی که در آن است، فرصت خوبی است تا بخش مختلف این ورزش را در گوشه گوشه‌ی این استان فعال کرد.

پاریزی توجه به آموزش، همگانی کردن این رشته ورزشی به ویژه در شهرستان ها، ساماندهی نیرو‌های علاقه‌مند و ... را از مهمترین رسالت‌های این هیئت بر شمرد و افزود: باید توجه به بحث آموزش در هیئت را در سرلوحه کارتان قرار دهید، چرا که این آموزش‌ها از بسیاری از خطرات احتمالی که ورزشکاران این رشته را تهدید می‌کند، جلوگیری می‌کند.

او تصریح کرد: بحث همگانی کردن این رشته در بخش‌هایی که این ظرفیت وجود دارد، به ویژه در شهرستان ها، می‌تواند به توسعه این رشته ورزشی کمک کند و این توسعه نیز می‌تواند ظرفیت‌های مالی را ایجاد کند.

پاریزی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد بخش بانوان این هیئت، بیان داشت: خوشبختانه اهمیت ویژه‌ای به این بخش داده شده و تاکنون نیز مقام‌های زیادی کسب شده که جای بسی تقدیر دارد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ابراز امیدواری کرد: این گستردگی وجود داشته باشد و با توجه به ظرفیتی که در بخش بانوان هست، بتوانیم هم فضای موجود را داشته باشیم و هم با ارتقاء این فضا به ظرفیت‌های ورزش در استان کمک کنیم.

پاریزی خطاب به اعضای هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: با توجه به طبیعت رشته‌ی شما، نیروی انسانی علاقه‌مند بسیار زیادی در گوشه گوشه‌ی این استان وجود دارد که باید در این بخش ساماندهی شوند.

او افزود: این رشته جذابیت‌ها و علاقه مندی‌های زیادی دارد که باید آن‌ها را مدنظر قرار دهید تا بتوانید از ظرفیتشان استفاده کرد.

پاریزی تصریح کرد: ظرفیت شهرستان‌ها را در بخش توسعه زیرساخت‌های ورزشی و هم در بحث توسعه کمی افراد در نظر داشته باشید و می‌توان برای این کار از قالب دستگاه‌هایی که متولی هستند، کمک‌هایی را گرفت که جایگاه‌ها برای این رشته به صورت اختصاصی تعریف شود.

او تأکید کرد: نگاه هیئت باید یک نگاه استانی باشد، تنها به شهر کرمان نباشد، کما اینکه شهرستان‌هایی که فعال هستند، کار را واقعا زیربنایی و اساسی انجام می‌دهند، اما هنوز هم شهر‌هایی که امکان توسعه کار را داشته باشند، وجود دارند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه وضعیت موتور‌های سنگین باید ساماندهی شود، گفت: متأسفانه این بحث امروز یک معضل است و اگر یک نسخه واحد برای ساماندهی موتور‌های سنگین داشته باشیم بسیار بهتر است، و این به هیئت کمک می‌کند جلوی بسیاری از تخلفات گرفته شود، چرا که بدین ترتیب چارچوب و سازو کار مشخص می‌شود.

پاریزی به بحث حمایت‌هایی که باید در بحث بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌هایی که در قبال این استان و مردم، مسئولیت اجتماعی دارند، انجام شود، افزود: شرکت‌ها بعضاً مسئولیت اجتماعیشان را طبق مجمع‌های تخصصی که دارند، انجام می‌دهند.

او تصریح کرد: باید بتوانیم یک شورای راهبردی در ورزش استان داشته باشیم تا اگر مصوباتش بیاید، زیر مجموعه شورای عالی ورزش استان باشد، اگر نه می‌تواند کمیته‌ای تشکیل شودکه ما این مسئولیت را اجتماعی را بتوانیم در راستای عدالت اجتماعی هدفمند کنیم.

پاریزی دعذعه همه‌ی هیئت ها‌ی استان را حمایت‌ها متوازن و عادلانه عنوان کرد و بیان داشت: این می‌طلبد آقای بابایی هم به ما کمک کنند، تا بتوانیم این مسئولیت اجتماعی را در راستای عدالت اجتماعی در حمایت از ورزش سوق دهیم تا بتواند چتر پوششی و حمایتش را روی سایر رشته‌های ورزشی داشته باشد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: رشته موتورسواری و اتومبیلرانی جذابیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی دارد که جا دارد از این ظرفیت به نفع ورزش بهره ببریم.

پاریزی گفت: بنده به اتفاق همکارانم در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان در کنار شما خواهیم بود و سعی می‌کنیم رسالت و وظایف اداره کل را در قبال هیئت شما داشته باشیم و این قول را می‌دهیم، آن حمایتی که محدودیتی برای ما نداشته باشد لحاظ شود تا با تعاملی که داریم وضعیت را ارتقاء دهیم.

او آرامش، تعامل و همدلی حاکم بر رشته‌ی ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی را تبریک گفت و افزود: این آرامش و تعامل به سازندگی و ارتقاء این رشته ورزشی کمک می‌کند.

پاریزی ابراز امیدواری کرد: شرایط بهتری را در ورزش و حوزه جوانان استان شاهد باشیم.

 

در پایان این مجمع انتخاباتی، علی بابایی تنها کاندیدای تصدی این پست، با کسب ۱۳ رای از مجموع ۱۴ رای اعضای مجمع، ریاست هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمان را برای چهار سال دوم نیز عهده دار شد.

انتهای پیام/ب

مجمع انتخاباتی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.