شاکری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دشمن روی فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی تمرکز کرده است

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: دشمنان گمان می‌کنند فشار حداکثری روی ملت ایران موثر است و می‌خواهند به هر شکلی ما را پای میز مذاکره بکشانند.

شاکریمجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به نیویورک برای نشست سالانه سازمان ملل گفت: صحنه سازمان ملل به لحاظ خبری، توجه شخصیت‌ها و حضور کشورهای مختلف جایگاه مهمی است.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ادامه داد: با توجه به مواضعی که مقام معظم رهبری در مقابل شخصیت‌های اروپایی داشتند، واکنش رئیس جمهور در سازمان ملل بسیار اهمیت دارد و اگر اقتدار و صلابت رهبر معظم انقلاب در آنجا نشان داده شود یکپارچگی در وحدت تاثیر خود را در این نهاد بین‌المللی نیز نشان خواهد داد.

او تصریح کرد: رئیس جمهور در این نشست نباید از کلمات دوپهلو استفاده کند چراکه آنها به رجزخوانی می‌پردازند و باب فشار حداکثری برای مذاکره را باز می‌کنند.

شاکری با بیان اینکه غربی‌ها مدت‌هاست روی فشار حداکثری بر کشورمان کار می‌کنند و روی آن تمرکز کرده‌اند، یادآور شد: دشمنان گمان می‌کنند که فشار حداکثری روی ملت ایران موثر است و می‌خواهند به هر شکل ممکن ما را پای میز مذاکره بکشانند.

او تاکید کرد: ملت ایران تحت هیچ شرایطی به فشار حداکثری و مذاکره قائل نیست و ترامپ می‌خواهد از این شیوه برای انتخابات آینده آمریکا بهره ببرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار