امیر سرتیپ فولادی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران حوان مطرح کرد؛

خوداتکایی درس بزرگ دفاع مقدس/ با تبعیت از فرماندهی کل قوا باید با قدرت به پیش برویم/ ارتش و سپاه مکمل یکدیگرند

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفع مقدس ارتش جمهوری اسلامی درس بزرگ دفاع مقدس را خوداتکایی دانست.

خووداتکایی درس بزرگ دفاع مقدس/امیر سرتیپ فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفع مقدس ارتش جمهوری اسلامی, در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به هفته دفاع مقدس و گرامی داشت رشادت های نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در آن دوران گفت: بزرگترین تجربه دفاع مقدس برای شرایط حساس کنونی کشور و تهدیدات دشمنان این بیت که کس نخارد پست من جز ناخن انگشت من است و درس بزرگ دفاع مقدس خوداتکایی است. 

او افزود: اگر خواهان زیست عزتمندانه در جهان امروز هستیم باید فقط و فقط به خدا اعتقاد داشته و به خود اتکائی برسیم. ما کشوری هستیم  که سرزمینمان  یک درصد کره زمین بوده و جمعیت مان نیز یک درصد جمعیت جهان است، اما منابع و ذخایری که خداوند در این خاک قرار داده بیش از این ملت است. 

سرتیپ فولادی با بیان اینکه کشور ما دارای جمعیت جوان خوش فکری است, تاکید کرد: کشور ما دارای مردمی با بینش عالی و جوانانی خوش فکر و فهیم است که خیلی خوب مسائل را فهمیده و تحلیل می کنند و ما هیچ کمبودی برای اینکه قدرت اول منطقه و جهان محسوب شویم؛ نداریم. 

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه ما دارای بی نظیرترین رهبر در دنیای کنونی هستیم خاطرنشان کرد: ما باید در تبعیت محض از فرماندهی کل قوا تمام ظرفیت ها را به کار بگیریم و هیچ زمانی جنگی را تجربه نکرده و با قدرت به پیش رویم. 


بیشتر بخوانید: همه تجهیزات را وارد می‌کردیم/ هنرنمایی هوانیروز در آبادان/ عملیات کربلای ۴ لو رفته بود/ ماجرای نیرنگی که پادگان مهاباد را خالی کرد 


او با بیان اینکه ما بهترین ترکیب را برای دفاع مقدس دارا بودیم؛ گفت: نیروهای مسلح ما بهترین ترکیب را برای دفاع از کشور دارد چرا که ارتش, سپاه پاسداران, نیروی انتظامی و بسیج هر کدام نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند و این ترکیب امتحان خود را پس داده است. 

سرتیپ  فولادی در پایان با بیان  اینکه نباید به شبهات دشمن توجه کرد, ادامه داد: شبهات در راستای خواست دشمن است و ارتش و سپاه موید و مکمل یکدیگر هستند و بسیج هم عقبه ایدئولوژیک و استراتژیک کشور محسوب شده و هیچ اختلافی بین آنها نبوده و تحت فرماندهی واحد به وظایف خود عمل می کنند.   

انتهای پیام/ 

ارتش و سپاه مکمل یکدیگرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار