امیر ولی وند:

لازمه توسعه خیر، آمادگی برای جنگ است

فرمانده دافوس ارتش گفت: اگر انسان‌های گروه خیر خود را برای جنگ با گروه شر آماده نکند، نسل گروه خیر در زمین نابود می‌شود. لازمه توسعه خیر و خوبی آمادگی برای جنگ است.

آمادگی برای جنگ؛ لازمه توسعه خیر و خوبیبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم ستاد حسین، ولی وند فرمانده دافوس ارتش ظهر امروز در آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه بین‌المللی کتاب صلح و دفاع که در محل این دانشگاه برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: خیر و شر از ابتدای خلقت وجود داشته است و نبود خیر باعث ایجاد شر می‌شود، البته همواره هم خیر و شر با یکدیگر برای تصاحب منافع در جنگ بوده‌اند.

ولی وند گفت: نکته‌ای که در اینجا اهمیت دارد این است که هیچ شری خود را شر نمی‌داند؛ هنگامی که شما از شر‌ترین انسان‌ها هم بپرسید اعتقاد ندارد که شر است و کار خود را صحیح می‌داند.

او افزود: ما اعتقاد داریم اگر انسان‌های گروه خیر خود را برای جنگ با گروه شر آماده نکند، نسل گروه خیر در زمین نابود می‌شود. لازمه توسعه خیر و خوبی آمادگی برای جنگ است.

او ادامه داد: روز ٣١ شهریور سال ۵٩ هم یکی از انسان‌های شرور روی زمین ساعت ٢ بعدازظهر به همه جای کشورمان حمله کرد، انتظار آنها این بود که چون این کشور درگیر انقلاب است، ارتش آن آمادگی ندارد و طومارش در هم می‌پیچد.

ولی‌وند با اشاره به پاسخ نیروی هوایی ارتش به حمله عراق تصریح کرد: همان روز بلافاصله و در پاسخ به تهاجم عراق چند فروند از جنگنده‌های ما پاسخ تهاجم عراق را می‌دهند، البته فردای همان روز هم نیروی هوایی ارتش در یکم مهرماه هم عملیات کمان ٩٩ را با بیش از ٢٠٠ فروند هواپیما انجام دادند که ١۴٠ فروند از آنها در عملیات برون مرزی و ۶٠ فروند هواپیمای داخلی مشارکت کردند.

او ادامه داد: تعدادی از هواپیما‌های ما مانند اف ١۴ که نقش پدافندی داشتند هم جزء ۶٠ فروند هواپیمای بخش داخلی عملیات کمان ٩٩ نقش مهمی ایفا کردند.

فرمانده دافوس ارتش گفت: گرامیداشت این روز به دلیل درسی است که سال ۵٩ نیروی هوایی و نیروی زمینی ارتش به دشمن داد و راهبرد دشمن را درهم شکست، دشمنی که می‌خواست در سه روز اول خوزستان و هفته بعد هم تهران را تصرف کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار