ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کرمان اعلام شد

به مناسبت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس ویژه برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام در استان کرمان اعلام شد.

ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کرمان اعلام شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد مهدی ابوالحسنی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: هرساله در هفته دفاع مقدس به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ویژه برنامه‌هایی توسط مردم و مسئولین اجرا می‌شود.

او با اشاره به تنوع برنامه‌ها افزود: برگزاری رژه نیرو‌های مسلح در اولین روز از هفته دفاع مقدس در بلوار ۲۲ بهمن کرمان، حماسه زینبی ویژه کارکنان زن ادارات دولتی، برگزاری دوره آموزشی با عنوان آشنایی با مبانی دفاع مقدس ویژه مدیران ارشد استان و رونمایی از تعدادی کتاب از برنامه‌های شاخص این ایام است که برگزار می‌شود.

ابوالحسنی گفت: رزمایش عملیات کربلای ۳ از اول تا پنجم مهرماه همزمان با نماز مغرب و عشا در موزه دفاع مقدس از دیگر برنامه‌هایی است که همه‌ی مردم می‌توانند برای دیدن آن حضور یابند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در ادامه افزود: با توجه به اینکه هفته دفاع مقدس همزمان با شروع سال تحصیلی است ویژه برنامه حماسه زینبی و حماسه حسینی را برای دانش آموزان در مدارس خواهیم داشت.

ابوالحسنی با بیان اینکه مهرماه ویژه برنامه شب خاطره هر شب در منزل یکی از شهدای عملیات ثامن الائمه برگزار می‌شود، گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در این ایام برگزاری یادواره شهداست که امسال بیش از ۲۰ یادواره در سطح استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

برنامه های هفته دفاع مقدس کرمان

برچسب ها: دفاع مقدس ، عملیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.