رفع مشکلات مردم با نشست‌های مستقیم با آن‌ها در محیط‌های اداری و غیراداری

معاون اقتصادی استاندار مرکزی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی، نشست های مستقیم در محیط های اداری و غیراداری با مردم داشته باشند.

رفع مشکلات مردم با نشست‌های مستقیم با آن‌ها در محیط‌های اداری و غیراداریسعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی در حاشیه  ملاقات مردمی در گفت وگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: در راستای جذب اعتماد مردم و شناسایی و رفع مشکلات مردم نیاز است تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی، نشست‌هایی مستقیم در محیط‌های اداری و غیراداری با مردم داشته باشند تا بتوانند در راستای رفع مشکلات مردم گام‌های موثری بردارند.

فرخی افزود: در نشست ملاقات عمومی ۱۱ نفر از شهروندان در نشستی صمیمانه و رو در رو، مشکلات خود را مطرح و دستورات لازم در خصوص رسیدگی به مشکلات به دستگاه‌های مربوطه ارائه شد.

او اضافه کرد: در این نشست ۵ نفر از متقاضیان، مددجویان بهزیستی و مابقی در زمینه اشتغال، سرمایه گذاری و مباحث مربوط به دستگاه‌های اجرایی مشکلات خود را مطرح کردند که انتظار می‌رود با تعامل با دستگاه‌های ذیربط، راهکار‌های ویژه‌ای در راستای رفع مشکلات مردم ارائه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی همچنین در باره خرید تضمینی گندم از کشاورزان گفت:
از ابتدای زمان خرید تضمینی امسال تا کنون کشاورزان استان مرکزی ۳۰۰هزارتن گندم به ارزش ۴۴۰میلیارد ریال به سیلو‌ها و مراکز خرید گندم تحویل داده اند که تا ۱۶ مردادماه ۱۰۰درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده و همچنین ۵۰درصد مطالبات کشاورزانی که تا ۱۷ شهریورماه گندم خود را به مراکز خرید و سیلو‌ها تحویل دادند پرداخت شده است که با پیگیری‌ها و مکاتبات امیدواریم تا اوایل مهرماه ۱۰۰درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شود.

انتهای پیام / ج

سخنان معاون اقتصادی استاندار مرکزی در باره ملاقات مردمی مسئولان

برچسب ها: استانداری ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.