تشکیل ۴۰ پرونده تخلف برای لوزام التحریر فروشی ها

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ۴۰ پرونده در راستای برخورد با تخلفات واحدهای صنفی لوزام التحریر، پوشاک و کیف و کفش خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از بازار یاسوج گفت: طی ۱۷ روز اخیر گشت‌های نظارتی مشترک تعزیرات حکومتی و صمت با پوشش بیش از ۱۲۰ واحد صنفی لوازم التحریر، کیف و کفش اجرایی شده است.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تهیه گزارش از تخلفات چندین واحد‌ها محقق شده و ۴۰ پرونده با ثبت و ارسال توسط تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است، عنوان کرد: مردم می‌توانند هرگونه تخلف گرانفروشی را از طریق سامانه ۱۳۵ و ارتباط مستقیم با تعزیرات، گزارش دهند.
 
صالحی از افزایش تمرکز و نظارت بر بازار اقلام مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان خبر داد و گفت: تعزیرات حکومتی در کنار کنترل و رصد سایر بخش ها، به سرعت نسبت به تخلفات لوازم التحریر، کیف و کفش رسیدگی خواهد کرد.
 
او بیان کرد: تعزیرات حکومتی با اجرای طرح ها، برنامه‌ها و دستور العمل‌های نظارتی با تخلفات صنوف مختلف برخورد قانونی و قاطع خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ط
 

تشکیل پرونده برای متخلفین لوازم تحریر

برچسب ها: کالای ایران ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.