پذیرش حدود ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد گفت: امسال حدود ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های پیام نور پذیرفته شده اند که از بیست و چهارم تا بیست و هفت شهریور فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید ولی الله میرحسینی رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد گفت:  امسال حدود ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های پیام نور در آزمون کارشناسی ارشد پذیرفته شده اند که از بیست و چهارم تا بیست و هفت شهریور فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

او با بیان اینکه:سی درصد از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور هستند، افزود: در حال حاضر ۷۲۵۷ دانشجو در مقطع کارشناسی و هزار و پانصد و ۱۵۴۲ نفر در مقطع کارشناسی ارشد در یکصد و ۱۷ رشته کارشناسی و هفتاد و دو رشته کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان یزدبا اشاره  به ظرفیت‌های دانشگاه پیام نور گفت: برگزاری امتحان پایان ترم در محل دلخواه دانشجو از جمله این ویژگی ها است.

او با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور جز ده دانشگاه برتر کشور است، فزود: درخشش در آزمون‌های استخدامی، برگزاری آموزن به صورت الکترونیکی از دیگر افتخارات دانشگاه پیام نور است و همه این‌ها نتیجه سیستم آموزشی خاص پیام نور یعنی سیستم آموزشی کتاب محور است.

میرحسینی ایجاد بازار کار را یکی از دغدغه‌های اصلی دانشگاه پیام نور دانست و عنوان کرد: امضا تفاهم نامه‌های متعدد با کانون عالی کارفرمایان و انعقاد تفاهم نامه با پژوهشکده پسته استان از جمله اقدامات دانشگاه پیام نور در زمینه ایجاد اشتغال است.

انتهای پیام/ی

حدود ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های پیام نور پذیرفته شده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار