اعلام محدودیت های ترافیکی در روز تاسوعا و عاشورای حسینی

فرمانده راهنمایی و رانندگی خوزستان به اعلام محدودیت های ترافیکی در روز تاسوعا و عاشورای حسینی اهواز پرداخت.

سرهنگ منصور جمشیدی فرمانده راهنمایی و رانندگی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی روز تاسوعا و عشورای حسینی در اهواز گفت: برای فردا ۹ محرم و تاسوعای حسینی از طول خیابان شریعتی، چهار راه زند به سمت طالقانی و میدان شهدا محدودیت ترافیکی برقرار است.

او افزود: مسیر‌های جایگزین از خیابان امام خمینی (ره)، خیابان آزادگان و خیابان غزنونی برای تردد در روز تاسوعا در نظر گرفته شد.

سرهنگ جمشیدی بیان داشت: برای روز عاشورا از ساعت ۲ شب نیز خیابان شریعتی و کلیه کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به آن، چهار راه زند تا پل سیاه، سه راه آزادگان، خیبابان شهدا (رفت و برگشت) و خیابان ۲۴ متری مسدود است.

فرمانده راهنمایی و رانندگی خوزستان تصریح کرد: مسیر‌های جایگزین برای روز عاشورای حسینی پل هفتم، پل کابلی (رفت و برگشت) بلوار ساحلی، خیابان امام شرقی، خیابان امام غربی، بلوار آیت الله بهبهانی، تقاطع چهار راه زند به پل کابلی و بلوار ساحلی غربی در نظر گرفته شد.

این مقام مسئول گفت: از مردم می‌خواهیم به محدودیت‌های ترافیکی توجه کنند و رانندگان حتما با احتیاط رانندگی کردو مراقب عابران پیاده در شب باشند.

انتهای پیام/م

اعمال محدودیت های ترافیکی در اهواز

برچسب ها: جودو ، ورزش و جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.