استاندار کرمان؛

تغییرات کارگروه اشتغال، برنامه‌های استان را عقب نبرد

استاندار کرمان با بیان اینکه اشتغال و ارتقای آموزش و مهارت، جز اولویت های استان کرمان است، گفت: تغییر در کارگروه های این حوزه باعث عقب افتادگی کارها نشود‌.

نباید با تغییرات در کارگروه‌های اشتغال ومهارت، برنامه‌های استان را به عقب بردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  جلسه مشترک کارگروه‌های آموزش، پژوهش، فناوری، نوآوری و اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری امروز در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.

محمد جواد فدایی استاندار کرمان با بیان اینکه بحث ارتقای آموزش و مهارت و اشتغال جز اولویت‌های استان است، افزود: تغییر در کارگروه‌ها باعث عقب افتادگی کار‌ها نشود و حداقل ماهی یک جلسه این کارگروه‌ها برگزار شود.

او اظهار داشت: قرار شده است، جلسات کارگروه در استان متمرکز ۲ روز در هفته و متناسب با هیئت دولت برگزار شود که این ۲ روز شناور صورت می‌گیرد.

در این جلسه مهردادمحمدی سلیمانی معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: کار گروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری از کار گروه اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی، گروه کاری اشتغال و کارآفرینی، گروه کاری درآمدها، تجهیز صنایع و بهبود فضای کسب و کار و گروه کاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل شده است.

در کار گروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری شهناز جهانگیری کوشاهی مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با بیان اینکه اعضای این کارگروه دارای ۱۳ عضو ثابت و ۱۱ عضو متغیر است، گفت: وظایف این گروه در ۳ محور آموزش، فناوری و نوآوری و پژوهش مشخص شده است.

او افزود: گروه پژوهش، فناوری و نوآوری و گروه ارتقای آموزش و مهارت گروه‌های کاری این کار گروه هستند.

جهانگیری اولویت‌های پژوهشی پیشنهادی استان کرمان در امسال را ۹ محور عنوان کرد و به بیان گردش کار و دستورالعمل بند ز تبصره ۹ بودجه امسال پرداخت.

دراین کار گروه نیز مقرر شد، سازمان‌های مردم نهاد به عنوان ناظر، جلسه آینده پیشنهاد شوند.

 رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: دبیران کار گروه‌ها در صورتی که نمی‌توانند در جلسه شرکت کنند، باید کتبی اعلام و برای خود جانشینی معرفی کنند که البته، این جانشین حق رای ندارد.

انتهای پیام/ح

کارگروههای اشتغال ومهارت استان منظم برگزارشود

برچسب ها: اشتغال ، کارگروه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار