شکستی دیگر برای جانسون؛

مجلس اعیان انگلیس ممنوعیت برکسیت بدون توافق را تصویب کرد

نمایندگان مجلس اعیان انگلیس مصوبه مجلس عوام در غیرقانونی بودن خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا را تصویب کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان مجلس اعیان انگلیس پس از دو روز بحث و بررسی مصوبه مجلس عوام در غیرقانونی بودن خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا را تصویب کردند و قفل دیگر بر در جدایی بدون توافق این کشور از اتحادیه اروپا زدند.

مجلس اعیان یا مجلس لرد‌ها در انگلیس اعلام کرد مصوبه مجلس عوام در سد کردن راه دولت برای خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا را تایید و تصویب کرده است و اکنون این مصوبه با تایید ملکه تبدیل به قانون می‌شود.

این مصوبه مجلس اعیان شکستی دیگر برای بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس توصیف شد که بار‌ها بر رویکردش در خروج از اتحادیه اروپا تا نهم آبان (۳۱ اکتبر) حتی بدون توافق تاکید کرده بود.

این مصوبه شرایط دشواری را پیش روی جانسون قرار داده است که یکی از آن‌ها کسب توافق جدید و قابل قبول نمایندگان مجلس با اتحادیه اروپاست.

اقدامی که به عقیده بسیاری از کارشناسان با توجه به اینکه کمتر از دو ماه به پایان مهلت جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا مانده پیش نیاز آن تمدید مهلت جدایی دست کم تا سه ماه دیگر است، شرایطی که جانسون اعلام کرد مردن در جوی برایش بهتر از انجام این کار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار