کسب رتبه برتر دانش آموزان گیلانی در جشنواره سفیران سلامت

دانش آموزان گیلانی در جشنواره کشوری سفیران سلامت رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، امیر سراجی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ۲ دانش آموز گیلانی؛ پرنیان پورکریم در داستان نویسی و ریحانه صمدی در رشته عکاسی به ترتیب مقام‌های اول و دوم جشنواره کشوری سفیران سلامت را از آن خود کردند.

او افزود: بر اساس اعلام نتایج دبیرخانه جشنواره کشوری سفیران سلامت دانش آموزی از سوی دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش پرنیان پورکریم از دبیرستان شاهد فاطمه زهرا (س) شهرستان لاهیجان مقام اول داستان نویسی را از آن خود کرد.

معاون آموزش و پرورش گیلان اظهار داشت: ریحانه صمدی از دبیرستان هجرت ناحیه یک رشت نیز مقام دوم عکاسی ویژه جشنواره کشوری سفیران سلامت دانش آموزی در سال تحصیلی ۹۸ – ۹۷ را به دست آورده است.

سراجی فرهنگ سازی و نهادینه کردن آموزش و مشارکت دانش آموزان در مفاهیم و اصول سلامتی و بهداشتی را از اهداف جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی اعلام و تصریح کرد: سفیران سلامت یکی از برنامه‌های محوری حوزه سلامت آموزش و پرورش است که در فرآیندی دانش آموزان در ۱۲ سرفصل مختلف، مطالب و موضوعات مرتبط با بهداشت فردی، بهداشت روانی و بهداشت عمومی را آموزش می‌بینند و به سایر دانش آموزان و خانواده‌ها انتقال می‌دهند.

انتهای پیام/ع

دانش آموزان گیلانی، رتبه برتر در جشنواره کشوری سفیران سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.