مسیر تازه و پر دست انداز استارت آپ‌ها

شروع کسب و کار‌های اینترنتی و تلفیق دنیای مجازی و حقیقی باعث و‌جود مشاغل مجازی شده که استارت آپ‌ها و اپلیکیشن‌ها در صدر این مشاغل قرار دارند.

غلامرضا عباسی زاده مدیر مرکز نوآوری شهرداری مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در خصوص شرایط و نحوه شکل گیری این برنامه‌های پرطرفدار، گفت: شروع یک کسب و کار اینترنتی مثل استارت آپ‌ها شاید در ابتدا کاری آسان و بدون حاشیه به نظر بیاید، ولی در اصل این کار مسیری به ظاهر آسان، ولی پر پیچ و خمی دارد.

او تصریح کرد: شروع یک استارت آپ با یک ایده اولیه است که باید با بررسی‌های زیاد،  این ایده قابلیت رشد و اجرایی شدن را دارد که بعد از تایید آن وارد مرحله‌های اصلی و پر ریسک می‌شود که نیاز به دقت و تمرکز و صبر زیادی دارد.

مدیر مرکز نوآوری شهرداری مشهد گفت: برای به ثمر رسیدن و در مسیر درست قرار گرفتن نیاز به یک تیم منسجم و متخصص دارد که تمامی مراحل مختلف را با اطلاعات به روز و درک شرایط جامعه و به دنبال راه حل‌های خلاقانه برای رسیدن به بهترین روش برای به تکامل رسیدن مسیر خود داشته باشند.

عباسی زاده افزود: با وجود ایده‌ها و فکر‌های مختلف و زیاد در تمامی حوزه‌ها خدماتی و امکان رسیدن به ساخت استارت آپ‌ها و اپلیکیشن ها، ولی همیشه امکان رسیدن به موفقیت نیست و نباید انتظار داشت که این کار همیشه به موفقیت برسد.

او تصریح کرد: بعد از رد شدن ازتمامی مراحل ساختاری و تیمی برای شروع جدی و ورود به عرصه رقابت تازه وارد بحث‌های حقوقی و قضایی و سرمایه گذاری می شویم که خود این عوامل در بسیاری از موارد عامل شکست و ناکامی این طرح‌ها بوده است.

مدیر مرکز نوآوری شهرداری مشهد گفت: برای هرچه بیشتر رونق گرفتن این فضای جدید نیاز به حمایت همه جانبه است که تصویب قوانین وحمایت‌های مالی و مالیاتی از مهمترین آن‌ها است.

انتهای پیام//م.‌ی

 

مسیر طولانی تا  رسیدن به کسب و کار اینترنتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار