رئیسعلی دلواری درس ایثار، اخلاص و پیروی از علمای دین را به ما آموخت

امام جمعه دلوار گفت: رئیسعلی دلواری درس ایثار، اخلاص و پیروی از علمای دین را به ما آموخت.

رئیسعلی دلواری درس ایثار، اخلاص و پیروی از علمای دین را به ما آموختبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست در همایش بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری افزود: قیام رئیسعلی دلواری قیامی الهی، اعتقادی، معنوی و برگرفته ازمکتب ابا عبدالله و دانشگاه عاشورا بود.

او بیان کرد: شهید رئیسعلی دلواری مظهر مجاهدت، مردانگی و مقاومت است و درس تسلیم ناپدیری در برابر زیاده خواهی متجاورزان را برای نسل‌های بعد از خود یاد داد.

امام جمعه دلوار تصریح کرد: رئیسعلی دلواری درس ایثار، اخلاص و پیروی از علمای دین را به ما آموخت این درس‌های الهی بر گرفته از مکتب عاشورا و امام حسین بود.

زاهددوست ادامه داد: شهید رئیسعلی دلواری با تهدید، تحریم و تطمیع دشمن در برابر دشمن مواجه شد، ولی درس ایستادگی ای را از مکتب عاشورا آموخته بود باعث شد تا سردار شجاع و مومن جنوب در مقابل هیچ کدام از نقشه‌های دشمن تسلیم نشود.

او بیان کرد: مقاومت دلاور دلوار دشمن را ناچار کرد آخرین راهبرد خود یعنی راهبرد نفوذ به کار گیرد اما رشادت رئیسعلی  پوزه انگلیس را به خاک مالید.

امام جمعه دلوار گفت: این بزرگ مرد که تطمیع، تهدید و تحریم در او کارساز نشد سرانجام با نفوذ دشمن درون نیروی خودی به شهادت رسید.

انتهای پیام/م

شهید رئیسعلی دلواری مظهر مجاهدت، مردانگی، مقاومت است

برچسب ها: انگلستان ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.