همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان منوجان برگزار شد

همایش طلایه داران تبلیغ با حضور ائمه جمعه، فرماندار و برخی از مسئولین و روحانیون اعزامی به منوجان برگزار و بر ضرورت تبلیغ درس عاشورا و گام دوم انقلاب تاکید شد.

همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان منوجان برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام امین رضوانی امام جمعه شهرستان منوجان گفت: پیام عاشورا برای همه امت اسلامی خصوصا امت ما آزمون اطاعت از امام زمان است.

او افزود: محرم نماد بزرگ امر به معروف و نهی از منکر است و گام دوم انقلاب یک منشور ارزشمندی برای آزادی و رسیدن به قله سعادت، که در باید پرداختن گام دوم انقلاب همت کنیم و وظیفه همه ما است که مسلمانان را به تبیین گام دوم انقلاب سوق دهیم.

امام جمعه منوجان گفت: شما روحانیون طلایه داران تبلیغ و سفیران محرم هستید.

اوافزود: متاسفانه آمار آسیب‌های اجتماعی در شهرستان خوب نیست و اینکه محرم فرصتی برای تبیین باور‌های دینی و تبیین گام دوم برای روحانیون است که می‌طلبد این مسائل را فرهنگ‌سازی کنند.

رضوانی گفت: در گذشته بانوان برای مقنعه چانه دار سبقت می‌گرفتند، اما متاسفانه امروز برای مانتو‌های جلو باز دارند سبقت می‌گیرند که می‌طلبد روحانیون با فرهنگ‌سازی و سخنرانی‌های فرهنگی و دینی باعث کاهش این مسائل شوند.

او با اشاره به مشکلات جامعه تشریح کرد: یکی از مشکلات کشور ما این است که قبل از ورود تکنولوژی به جامعه ٫ باید بستر فرهنگی استفاده از آن مهیا شود درصورتیکه ابتدا فرهنگ آن را یاد باز ورود فرهنگ غرب به کشور جلوگیری و یا دشمنانمان را با همین ابزار‌ها نابود کنیم.

انتهای پیام /س

برچسب ها: محرم ، روحانیت ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.