استاندار اردبیل:

انتقال فرهنگ دفاع مقدس وظیفه همه است

استاندار اردبیل گفت:تبلیغ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ از خود گذشتگی و شهادت به جوانان و نسل امروزی که جنگ و ایثارگری را ندیده اند وظیفه همه ماست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل دیروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس، گفت: در هفته دفاع مقدس باید شهر رنگ و بوی جبهه و شهدا داشته باشد گفت: با تبلیغات محیطی و نصب بنرهای متعدد با هزینه کمتر اما با گیرایی و نتیجه بیشتر می توان نسل امروزی را با دوران رشادت های شهدا و ایثارگران آشنا کرد.

او با بیان اینکه باید هدف دفاع مقدس را به معنای واقعی تبیین کنیم افزود: برنامه های دفاع مقدس با هماهنگی و همکاری کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار می شود و اطلاع رسانی از سوی رسانه ها انجام خواهد شد.

بهنام جو تاثیر برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس را غیر قابل کتمان دانست و گفت: اجرای هنرمندانه برنامه ها و نمایش نقش ایثارگران در ۸ سال دفاع مقدس می تواند نسل جدید را برای شناخت بیشتر از تاریخ جنگ به فکر و اندیشه بیاندازد.

استاندار اردبیل تصریح کرد:در صورت تصویب تغییر محل برگزاری رژه دفاع مقدس از میدان ارتش به محل جلوی موزه شهدا، این مکان به محل دائمی رژه تبدیل می شود.

او اظهار داشت: با توجه به اینکه موزه شهدا در محل مناسبی قرار گرفته و خیابان منتهی به این موزه مکان بسیار مناسب برای اجرای رژه هفته مقدس و برگزاری مراسم این هفته است.

بهنام جو با بیان اینکه انتقال محل رژه به خیابان روبروی موزه شهدا در نزدیکی شورابیل از تراکم ترافیک می کاهد افزود: با این کار در مرکز شهر مشکلی برای تردد سایر مردم ایجاد نمی شود و استفاده کنندگان از رژه نیز به جهت وجود فضای بیشتر در این محدوده رضایت خواهند داشت.

انتهای پیام/ع

آشنایی نسل امروز با رشادت های شهدا و ایثارگران

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.